- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 272
- Poäng
- 437
I hela mitt liv har jag levt med djur, alltifrån hästar, hundar, katter, marsvin, kaniner, hamstrar mm. Jag fick ta bort min hund för ett tag sedan och är nu helt utan djur och saknar det så otroligt mycket. Jag kommer igång med löneutmätning nästa månad och har ju räknat och grubblat på pengar senaste året och har gjort allt för att minska mina kostnader och se till att överleva på minsta möjliga. Det ser ut att finnas några kronor kvar om man man snålar in på allt, men räcker det?
Men, ni som har löneutmätning, hur klarar ni av att ha djur på så liten budget? Försäkring, mat, godis, leksaker, ( spån, kattsand, hö mm beroende på djur) vaccin, fästingmedel, ev veterinärkostnader som kan uppstå är ju inte direkt gratis? Ge mig tips och råd, då det verkligen skulle höja min livsglädje att kunna skaffa mig ett djur att älska igen, men inte vågar pga att inte kunna klara kostnaderna.
Men, ni som har löneutmätning, hur klarar ni av att ha djur på så liten budget? Försäkring, mat, godis, leksaker, ( spån, kattsand, hö mm beroende på djur) vaccin, fästingmedel, ev veterinärkostnader som kan uppstå är ju inte direkt gratis? Ge mig tips och råd, då det verkligen skulle höja min livsglädje att kunna skaffa mig ett djur att älska igen, men inte vågar pga att inte kunna klara kostnaderna.

....