- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 272
- Poäng
- 437
Det är sant, men tyvärr är ju inte just leksaker det dyraste med att ha djur.Köp inte så mkt leksaker djuren bryr sig de leker gärna med samma.
Det är sant, men tyvärr är ju inte just leksaker det dyraste med att ha djur.Köp inte så mkt leksaker djuren bryr sig de leker gärna med samma.
Min "skuld att betala" gick ut förra veckan ( 9 februari) och än så länge har inte brevet med att skicka in inkomstuppgifter kommit. Jag räknar med att det kommer när som helst nu. Om du menar att du har fram till den 22 februari på dig att lämna in, så borde du klara denna lönen också. Det vågar jag förstås inte lova dig, men lite beroende på om du har lön den 25:e eller den 27:e. Får du lön den 25:e ( vilket är en söndag),så får du ju lönen redan 23:e och då är det ju lugnt då de är ivägskickade och klara innan dess från lönekontoret du jobbar för. Har du riktig otur, och får du lön 27:e, vilket är på tisdag veckan efter och lönekontoret skickar in lön sent, så skulle de kanske hinna dra, men det känns ändå som att det borde vara lugnt för dig där också.När lämnade du uppgifter för inkomster? Jag ska lämna nu senast fredag nästa vecka. Tror du jag kommer få behålla lönen i mars?
Förstår dig med djur ❤️
Jag rider och måste ev ge upp det nu. Men vill ta upp både hund och häst sen i framtiden när allt detta är över ❤️

Sorry, tror inte på tomtenHar jultomten skägg eller?
Klart det går att ha husdjur med utmätning och sanering. Min fru och jag har två katter (innekatter) och det går alldeles utmärkt. Har köpt två nya klösträd till dom. Vi köper en säck med torrfoder en gång i månaden, även våtfoder och kattsand. Våra katter lever och mår bra
Däremot kanske lite svårare ekonomiskt att driva ett eget stall eller en bondgård med hundra mjölkdjur om du har utmätning eller sanering.
Det tog till månaden efter ungefär. Alltså skuld att betala fick jag förra månaden har jag för mig.Min "skuld att betala" gick ut förra veckan ( 9 februari) och än så länge har inte brevet med att skicka in inkomstuppgifter kommit. Jag räknar med att det kommer när som helst nu. Om du menar att du har fram till den 22 februari på dig att lämna in, så borde du klara denna lönen också. Det vågar jag förstås inte lova dig, men lite beroende på om du har lön den 25:e eller den 27:e. Får du lön den 25:e ( vilket är en söndag),så får du ju lönen redan 23:e och då är det ju lugnt då de är ivägskickade och klara innan dess från lönekontoret du jobbar för. Har du riktig otur, och får du lön 27:e, vilket är på tisdag veckan efter och lönekontoret skickar in lön sent, så skulle de kanske hinna dra, men det känns ändå som att det borde vara lugnt för dig där också.
Hur lång tid tog det för dig att få brevet med att skicka in inkomster, från det att "skuld att betala" gick ut?
Lycka till med dina djurplaner, de betyder så mycket de små liven![]()