Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låneförmedlare svarar på frågor

Hur mycket provision blir det för lyckade förmedlingar och på sålda försäkringar?

Så om du förmedlar lån för låt säga 30msek så får du 30.000 provision den månaden + vanlig månadslön?

dvs att du ser hellre att folk sätter sig i skiten ordentligt med kassa lån som oftast pajar stora delar av deras framtid?

Så om du förmedlar lån för låt säga 30msek så får du 30.000 provision den månaden + vanlig månadslön?

dvs att du ser hellre att folk sätter sig i skiten ordentligt med kassa lån som oftast pajar stora delar av deras framtid?
Har en helt ok grundlön, så behöver inte jaga provision.. bara en bonus isåfall.

Sen, vart är lånetagarens ansvar? Inte är det jag som godkänner räntan, utan lite eget ansvar har man väl??

Jag ser hellre att jag kan hjälpa en kund som satt sig i skiten genom att samla massa skit lån/krediter till ett lån med bättre villkor. Det är det jag tycker är kul.

Har en helt ok grundlön, så behöver inte jaga provision.. bara en bonus isåfall.

Sen, vart är lånetagarens ansvar? Inte är det jag som godkänner räntan, utan lite eget ansvar har man väl??

Jag ser hellre att jag kan hjälpa en kund som satt sig i skiten genom att samla massa skit lån/krediter till ett lån med bättre villkor. Det är det jag tycker är kul.
Well, credd åt dig isåfall. Men de gånger jag pratat med låneförmedlare har jag alltid varit stressad och lätt att övertala vilket gett mig oftast de sämsta villkoren

Well, credd åt dig isåfall. Men de gånger jag pratat med låneförmedlare har jag alltid varit stressad och lätt att övertala vilket gett mig oftast de sämsta villkoren
Faktiskt. Tror jag tjänar mer på att vara human, sen händer det till och med att jag frågar "hur många upplysningar har du senaste 12 månaderna?" Brukar rekommendera att jag ringer upp efter ca 6 månader om dom har 5-7 upplysningar..

1.5 miljoner utbetalda lån, 1500:- provision Sen stiger det efter det.

Vi säljer ej några försäkringar

Så ni har en provision på drygt 1%.

Vad har man i utbetalda lån per månad?

Är det bara utringande eller inkommande samtal?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp