1.5 miljoner utbetalda lån, 1500:- provision Sen stiger det efter det.Hur mycket provision blir det för lyckade förmedlingar och på sålda försäkringar?
Ringa ringa ringa. Återkoppla också.Vad är din främsta uppgift som anställd? Vad lägger du mest tid på.
Ringa ringa ringa. Återkoppla också.
Viktigaste är dom första 30 sek i samtalet
Har en helt ok grundlön, så behöver inte jaga provision.. bara en bonus isåfall.Så om du förmedlar lån för låt säga 30msek så får du 30.000 provision den månaden + vanlig månadslön?
dvs att du ser hellre att folk sätter sig i skiten ordentligt med kassa lån som oftast pajar stora delar av deras framtid?
Well, credd åt dig isåfall. Men de gånger jag pratat med låneförmedlare har jag alltid varit stressad och lätt att övertala vilket gett mig oftast de sämsta villkorenHar en helt ok grundlön, så behöver inte jaga provision.. bara en bonus isåfall.
Sen, vart är lånetagarens ansvar? Inte är det jag som godkänner räntan, utan lite eget ansvar har man väl??
Jag ser hellre att jag kan hjälpa en kund som satt sig i skiten genom att samla massa skit lån/krediter till ett lån med bättre villkor. Det är det jag tycker är kul.
Faktiskt. Tror jag tjänar mer på att vara human, sen händer det till och med att jag frågar "hur många upplysningar har du senaste 12 månaderna?" Brukar rekommendera att jag ringer upp efter ca 6 månader om dom har 5-7 upplysningar..Well, credd åt dig isåfall. Men de gånger jag pratat med låneförmedlare har jag alltid varit stressad och lätt att övertala vilket gett mig oftast de sämsta villkoren
1.5 miljoner utbetalda lån, 1500:- provision Sen stiger det efter det.
Vi säljer ej några försäkringar
En bra månad 4-5 miljoner.. 95% utringandeSå ni har en provision på drygt 1%.
Vad har man i utbetalda lån per månad?
Är det bara utringande eller inkommande samtal?