Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Låna av arbetsgivaren ?

Det finns, men till galna räntor.
Räntan är ju ett sätt att få betalt för osäkra investeringar, desto osäkrare ju högre ränta.

Exempel på dessa? Är man i en desperat situation och söker en tillfällig lösning så kanske det också kan funka.

Närmsta kriminella gäng, men med räntor du inte vill betala samt otrevliga hemsök om du inte betalar på utsatt tid.

Från en som varit i skiten kan jag berätta som så här - Låna ALDRIG utav privata om det inte är familj eller nära anhöriga.

Jag är en person som alltid gör rätt för mig så jag hade inga bekymmer så sätt men det är inte värt att ligga sömnlös över det.

Skapar en enorm stress och inre oro om man lånar på det sättet.

Från en som varit i skiten kan jag berätta som så här - Låna ALDRIG utav privata om det inte är familj eller nära anhöriga.

Jag är en person som alltid gör rätt för mig så jag hade inga bekymmer så sätt men det är inte värt att ligga sömnlös över det.

Skapar en enorm stress och inre oro om man lånar på det sättet.

Jag vet, men är man desperat och inte har någon att vända sig till så är man, tyvärr. Menar du att du har haft lån hos någon privat? Vill du dela med dig lite om det...

Jag har lånat privat av både lånehajar och dylikt.

Rekommenderar inte dig att göra det. Låt hellre ekonomin gå åt helvete och hamna hos KFM.

Jag är på väg att lösa det och mitt enda tips är - Jobba hårt!

Jag har lånat privat av både lånehajar och dylikt.

Rekommenderar inte dig att göra det. Låt hellre ekonomin gå åt helvete och hamna hos KFM.

Jag är på väg att lösa det och mitt enda tips är - Jobba hårt!

Min situation är lite unik...handlar inte bara om att släppa allt till kfm. Lånehajar och dylikt? Hur kommer man i kontakt med sådana?

Min situation är lite unik...handlar inte bara om att släppa allt till kfm. Lånehajar och dylikt? Hur kommer man i kontakt med sådana?

Allas situationer är unika så klart. Jag kan inte förmedla den typen utav kontakter, du kan kolla runt på flashback.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp