Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna av arbetsgivaren ?

Samma här, jobbat på samma ställe sen jag va 13år, så varit inom företaget i 17år totalt nu. Fick låna 200k på 8 år och ingen ränta.
Det va väldigt generöst utan ränta :) jag fick låna till 4% ca o va väldigt nöjd med det när man va van vid 29% eller onea på 96% ränta hahaha

Tror ni att det finns privatpersoner som vill låna ut och vart kan man hitta dessa? Vet att det finns sidor där man kan göra det, men där krävs i princip samma kreditvärdighet som på banken.

Tror ni att det finns privatpersoner som vill låna ut och vart kan man hitta dessa? Vet att det finns sidor där man kan göra det, men där krävs i princip samma kreditvärdighet som på banken.
Se upp för dom fula fiskarna bara!

Hur ser din situation ut ? Anmärkningar ? Skuldsaldo? Betyg ?

Hur ser din situation ut ? Anmärkningar ? Skuldsaldo? Betyg ?

Både anmärkningar och skuldsaldo. Betyg vet jag inte. Är medveten om att jag inte kan få lån någonstans med mina förutsättningar. Därför undrar jag om privatperson. Syftet med lånet är att lösa all skit och komma på grön kvist igen.

Tror tyvärr ingen hade vågat stå den risken. Varesej privatperson eller företag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp