Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna av arbetsgivaren ?

Tror tyvärr ingen hade vågat stå den risken. Varesej privatperson eller företag.

Jag vet men ville ändå höra mig för. Detta är gamla synder som spökar nu. Jag lever ett annat liv idag om man jämför med det jag levde när skulderna uppstod och skulle klara av att betala 4-5000 kr i månaden på ett lån. Såhär går pengarna bara till ränta. Jag behöver verkligen en ny chans. Men antar att jag inte kommer att få det...

Det va väldigt generöst utan ränta :) jag fick låna till 4% ca o va väldigt nöjd med det när man va van vid 29% eller onea på 96% ränta hahaha
Får man ett räntefritt lån från sin arbetsgivare så ska man förmånsbeskattas, dock är det ändå mycket förmånligt.

Jag vet men ville ändå höra mig för. Detta är gamla synder som spökar nu. Jag lever ett annat liv idag om man jämför med det jag levde när skulderna uppstod och skulle klara av att betala 4-5000 kr i månaden på ett lån. Såhär går pengarna bara till ränta. Jag behöver verkligen en ny chans. Men antar att jag inte kommer att få det...
Har du löneutmätning idag? Hur mycket betalar du isf?

Ja, man har ju hamnat i en ond cirkel som verkar vara omöjligt att ta sig ur. Så ingen vet någon stenrik person som kan tänka sig låna ut pengar till en hyfsad ränta haha
90% här inne hade använt sig av en sådan person. Nej, det finns inte.

Det finns, men till galna räntor.
Räntan är ju ett sätt att få betalt för osäkra investeringar, desto osäkrare ju högre ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp