Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 600 tusen på Advisa?

Hahaha! :D Vågar inte tro det förränn ja ser stålarna på konto!

Säg gärna till hur processen gått. Signerat elektroniskt och om du får hem något per post samt om de per om lönespec eller ringer arbetsgivare exempelvis :p

Jag kommer också behöva söka väldigt snart

Säg gärna till hur processen gått. Signerat elektroniskt och om du får hem något per post samt om de per om lönespec eller ringer arbetsgivare exempelvis :p
Jag kommer också behöva söka väldigt snart

Jag måste fråga dig,
Du verkar vara fullkomligt livrädd för all post/papper/årsbesked i samband med ett lån.
Hur kommer detta sig, är det för att frugan/sambon inte ska se att du har tagit ett lån?
Du kommer ju runt på detta på säkert 100 olika sätt. Exempelvis genom temporär adress/Folkbokföringsadress ändring, eller genom att fixa alla papper på plats (kunde göra det Hos Forex exempelvis, då skickade dom inget, förr iallafall).
Jag rekommenderar dig för din egen skull att hellre ta ett lån med LÅG ränta så eventuellt skickar papper hem än att på grund av ett brev tvingas betala 50-60.000 mer i ränta över några år.
Detta brev som kommer hem till dig kan du ju bara säga till sambon/damen att det var ett reklamutskick eller liknande???

Jag måste fråga dig,
Du verkar vara fullkomligt livrädd för all post/papper/årsbesked i samband med ett lån.
Hur kommer detta sig, är det för att frugan/sambon inte ska se att du har tagit ett lån?
Du kommer ju runt på detta på säkert 100 olika sätt. Exempelvis genom temporär adress/Folkbokföringsadress ändring, eller genom att fixa alla papper på plats (kunde göra det Hos Forex exempelvis, då skickade dom inget, förr iallafall).
Jag rekommenderar dig för din egen skull att hellre ta ett lån med LÅG ränta så eventuellt skickar papper hem än att på grund av ett brev tvingas betala 50-60.000 mer i ränta över några år.
Detta brev som kommer hem till dig kan du ju bara säga till sambon/damen att det var ett reklamutskick eller liknande???

Jag är livrädd för det för jag inte öppnat upp mig för någon... Jag orkar dock inte hålla på att ändra adress och så, känns för meckigt och som att det lika gärna kan hamna fel ändå.

Kanske kan säga att det är ett reklamutskick men med tanke på min bakgrund med lån är risken hög att man misstänker annat.

Jag ringde Advisa för övrigt och de skickar alltid ut ett välkomstbrev till folkbokföringsadress för den som undrar.

Vem bor du med? En fru eller föräldrarna?
Nej jag vet, det är lite det jag menar. Som exempelvis Advisa skickar alltid välkomstbrev och Lendo är duktiga med att skicka reklamutskick efter man har tagit lån hos dom. Därav menar jag att det är ganska svårt att gardera sig till 100%.
Tänk exempelvis också på att om du tar ett lån som inte skickar ut någon, dom kan också 5 månader sedan skicka ett brev till dig där dom vill att du ska teckna någon ny försäkring eller exempelvis fråga om du vill höja lånet...

Vem bor du med? En fru eller föräldrarna?
Nej jag vet, det är lite det jag menar. Som exempelvis Advisa skickar alltid välkomstbrev och Lendo är duktiga med att skicka reklamutskick efter man har tagit lån hos dom. Därav menar jag att det är ganska svårt att gardera sig till 100%.
Tänk exempelvis också på att om du tar ett lån som inte skickar ut någon, dom kan också 5 månader sedan skicka ett brev till dig där dom vill att du ska teckna någon ny försäkring eller exempelvis fråga om du vill höja lånet...

Min tjej. Mm jag fattar hur du menar...

Mm jag vet med Lendo, använde dom för länge sedan, 2011 typ. De postar fortfarande till mig ibland och där är det ju faktiskt bara reklam.

Collector kör ju bland annat Kivra vet jag.

Collector har inte lösenkrav, de betalar ut till dig sen får du själv betala in lånen. Väldigt smidiga, snabb utbetalning.
Får man fråga hur stort lån du har Hanna och typ hur fort gick det? Och du @IHope? Bara lite nojig här..loggar in på Collector och står ansökan via Advisa behandlas. Ni måste inte svara såklart.

Min tjej. Mm jag fattar hur du menar...

Mm jag vet med Lendo, använde dom för länge sedan, 2011 typ. De postar fortfarande till mig ibland och där är det ju faktiskt bara reklam.

Collector kör ju bland annat Kivra vet jag.

Var ärlig. Berätta allt. Det är inte hållbart i längden att mygla med lån. Det kommer även kännas mycket lättare efteråt om man berättat

Fick just SMS fr Collector att dom behandlat ansökan och betalar ut lånet inom 3-4 bankdagar. Halvvägs mot halvmiljonär.. Hoppas det går fortare å utan strul

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp