Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 600 tusen på Advisa?

En annan grej jag märkte medans jag fyllde i ansökan hos Advisa var tex att då jag fyllde i vilket år jag blev anställd, så kom det upp en ruta som säger att jag har lång anställning och har goda möjligheter att bli beviljad beloppet. Å det är innan man trycker "Skicka ansökan". Nu sökte jag ju max och fick rel stlra belopp ändå.. En faktor som verkar ha rätt stor betydelse vid en ansökan. Ett tips bara.
Hur länge har du varit anställd om man får fråga? Jag har haft samma i 9 år.

Ansökte hos Advisa i somras och de var efter det på mig som en igel. Via epost, sms och mail. Fick kontakta Advisa tre gånger och be dem snällt men bestämt att sluta skicka info och reklam till mig. Så svar ja på din fråga.
Super konstigt. De har aldrig kontaktat mig. Heller aldrig någon jag känner eller pratar med som sökt genom Advisa. Verkligen konstigt

Kanske dom föväntar sej att mesta av synliga lån på UCn skall lösas, fattar inte hur Remember erbjuder 400 när jag redn har 370 där. Senaste förfrågan är från augusti typ och då fr Lendo. BN erbjuder 530k med en ränta på 13,87% (6722kr/mån). Bättre än sist jag hade BN då med ca 22%. Komplett Bank erbjuder 500k med 20,08% (8196kr/mån)

Var med om samma förut, remember kom med ett erbjudande fast jag redan hade ett lån där. Det betydde i slutändan att de vill att man löser det befintliga lånet hos dom så man ersätter det med det nya, en vanlig höjning med andra ord.
Kunde dock välja högre belopp än de ursprungliga jag blev erbjuden i låneansökan efter jag klickat mig vidare, om de nu va hos lendo eller advisa.

En annan grej jag märkte medans jag fyllde i ansökan hos Advisa var tex att då jag fyllde i vilket år jag blev anställd, så kom det upp en ruta som säger att jag har lång anställning och har goda möjligheter att bli beviljad beloppet. Å det är innan man trycker "Skicka ansökan". Nu sökte jag ju max och fick rel stlra belopp ändå.. En faktor som verkar ha rätt stor betydelse vid en ansökan. Ett tips bara.

Detta brukar sällan kollas upp vad jag vet, jag tänker skriva att jag har jobbar fler år än vad jag har.

Kanske man skall nappa på Collector då, svårt att tro nån bättre kommer upp då med större belopp och med en ränta bättre än 7,8%. Om den man väljer plötsligt nekar har man rätt att välja någon annan sen el måste man söka på nytt?

Kanske man skall nappa på Collector då, svårt att tro nån bättre kommer upp då med större belopp och med en ränta bättre än 7,8%. Om den man väljer plötsligt nekar har man rätt att välja någon annan sen el måste man söka på nytt?
Har inte själv erfarenhet av collector men hört att de inte klyddar och är snabba med utbetalning.
Angående tacka ja till annan erbjudande om man får avslag, tänker jag att du ska ringa Advisa och fråga... de kommer nog fråga varför du tror det finns chans att få avslag dock men du behöver ju inte ens uppge dina uppgifter, du kan bara ringa och ställa frågan:)
Jag är väldigt imponerad av detta! Tackar du ja till Collector kommer du ha det dubbla i lån jämfört med din inkomst. Det är helt otroligt att det är möjligt. Har man 700k i inkomst kan man säkert få ca 1.5mil i BLANCOlån och det är faaan mycket pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp