Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Låna 600 tusen på Advisa?

Nu har jag tackat ja till Collector och signerat avtalet och angett kontonr, extremt enkelt och smidigt. Så nu behandlar Collector min ansökan...får se om dom vill att jag kompletterar med något el om dom bara betalar ut..

472.000?

Jo jag har två lån med Collector och dem är rätt snabba med utbetalning och dem krävde inte lösen... för mig iaf :)

Remember räknar som så att har du ex 450 000 i lån där, söker vi förmedlare och får erbjudande om 490 000, så är det mellanskillnaden. Alltså får du höja ditt lån med 40 000kr när du kommer till deras sida.

Varit med om samma sak själv. Remember är väldigt frikostiga med att höja län när man skött sina betalningar i tre månader trots att UC är ganska usel.

Remember brukar väl samtidigt vara den aktören som ligger i spannet "Högre räntor" ?

Ja, via Advisa, första gången jag anvönder dom, väldigt lint Lendo. Jo, klickar man på varje erbjudande får man lite mer info och på Svea som erbjöd 60k står det under Komplettering "Ingen komplettering behövs". På alla andra står det Komplettering bara. Vet ej om det är en överskrift och ev krav skrivs då under som hos Svea el om det menas att Komplettering behövs i någon form men att banken då frågar mer specifikt om man väl accepterar. Nån som vet mer? Collector tex, hur är dom? Dom ligger bäst till med hög summa å rel låg ränta. Nekar dom om man börjar räkna opp sånna här som Klarna, Betalkoll, Tryggkredit, Ferratum mf om dom kräver att lösa åt en?
Collector har inte lösenkrav, de betalar ut till dig sen får du själv betala in lånen. Väldigt smidiga, snabb utbetalning.

Nu rasslar det snart till på kontot och du är 50% miljonär Tourettes :D

Ja man har ju lärt sig att inte ha för mycket hopp innan saldot på banken uppdateras :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp