- Meddelanden
- 229
- Mottagna reaktioner
- 85
- Poäng
- 237
Vete tusan Lars. Jag söker aldrig lån. Detta är första gången och det var genom Lendo. Kommer givetvis inte att ta det ändå.Och du godkändes vid någon sorts kreditprövning?
Vete tusan Lars. Jag söker aldrig lån. Detta är första gången och det var genom Lendo. Kommer givetvis inte att ta det ändå.Och du godkändes vid någon sorts kreditprövning?
Är du inte tvungen att ta det nu när hela lönen är bortspelad ?Vete tusan Lars. Jag söker aldrig lån. Detta är första gången och det var genom Lendo. Kommer givetvis inte att ta det ändå.
Vet inte om du typ försöker du förklara migÄr du inte tvungen att ta det nu när hela lönen är bortspelad ?
hej vad roligt att du bär med dig saker jag skrivit i andra trådar till en helt annan trådÄr du inte tvungen att ta det nu när hela lönen är bortspelad ?
… Nä jag är inte tvungen att ta det, vem skulle tvinga mig… Får låna ifrån familj istället..Nej det är ingen som gör det om du inte har säkerhet.Finns det något bank som lånar ut pengar om man har skulder hos kronofogden och betalningsanmärkningar?
Jag skulle behöva låna pengar, har inte möjlighet tex pantbanken
Bara för att man har skulder behöver man inte vara en dålig människa som inte betalar tillbaka
Tyvärr är det ju så att man får anmärkningar när man inte betalar. Varför man inte betalar finns det dock många variationer på.Finns det något bank som lånar ut pengar om man har skulder hos kronofogden och betalningsanmärkningar?
Jag skulle behöva låna pengar, har inte möjlighet tex pantbanken
Bara för att man har skulder behöver man inte vara en dålig människa som inte betalar tillbaka
Det skulle hjälpa mig otroligt mycketDet hoppas jag verkligen inte! Nya lån/skulder löser inget på sikt, de är enbart sköna för stunden.