Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lån med betalningsanmärkningar

Jag fick 350k av Remember för 2 veckor sedan med 9st anmärkningar(ca 2år gamla)

Är du inte tvungen att ta det nu när hela lönen är bortspelad ?
Vet inte om du typ försöker du förklara mig
Är du inte tvungen att ta det nu när hela lönen är bortspelad ?
hej vad roligt att du bär med dig saker jag skrivit i andra trådar till en helt annan tråd:)… Nä jag är inte tvungen att ta det, vem skulle tvinga mig… Får låna ifrån familj istället..

Finns det något bank som lånar ut pengar om man har skulder hos kronofogden och betalningsanmärkningar?

Jag skulle behöva låna pengar, har inte möjlighet tex pantbanken

Bara för att man har skulder behöver man inte vara en dålig människa som inte betalar tillbaka

Rätt enkelt svar. Nej!
Låna privat är väl det enda alternativet om man absolut måste.

Finns det något bank som lånar ut pengar om man har skulder hos kronofogden och betalningsanmärkningar?

Bara för att man har skulder behöver man inte vara en dålig människa som inte betalar tillbaka
Nej det är ingen som gör det om du inte har säkerhet.

Nej men det finns otroligt starka indikationer på att återbetalning inte kommer ske problemfritt.

Tyvärr är det ju så att man får anmärkningar när man inte betalar. Varför man inte betalar finns det dock många variationer på.
Därav tycker ju bankerna att risken för att inte få tillbaka pengarna är för stor.

Det hoppas jag verkligen inte! Nya lån/skulder löser inget på sikt, de är enbart sköna för stunden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp