Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden har ringt om ansökan

Väldigt likt mig ! Allt stämmer med ålder och belopp ! Dock 3 år sedan jag tog sista ! Stort grattis :) jag väntar nu på sista beslutet :)

Tackar :) hur länge dröjde det innan du fick betalningsplan om antal år osv? Vad jag kan se står det bara vad jag ska betala per månad.

Min situation är också väldigt lik din. Samma ålder men har 5 barn (två hemma) tre som jag betalar underhåll för. Och 700 k i skuld. Typ samma anledningar också.

Skrev du dessa anledningar till kfm när du ansökte?

Okeej...joo jag var ärlig å försökte uppskatta när allt började och hur mycket som gått till vad och sist det togs ett lån .m.m

Okeej...joo jag var ärlig å försökte uppskatta när allt började och hur mycket som gått till vad och sist det togs ett lån .m.m
Ja, jag funderade på hur man ska skriva till de. Har haft skulder sen jag var 20 år so man bakat om och grejat med. Lite smått omöjligt att veta exakt vart allt gått till.

Kan bekräfta att även ansökningar från september månad får samtal just nu.

Jag fick just beskedet på kivra! Jag har fått inledande. Vilken känsla.

Jag måste dock lägga mer per månad till skuldsanering än utmätningen. Drygt 1000kr mer. Vilket svider. Men såklart det ä bättre ändå i slutändan.
Stort stort grattis!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp