Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden har ringt om ansökan

Låter som en bra plan. Hur kan du få tillbaka så mycket på skatten? Drar du extra på lönen?

Jag har nio mil enkel väg till jobbet med bilen och snittar 240-250 arbetsdagar per år. Kör mellan 4300-4500 mil per år bara till och från jobbet. Drar av nästan 90 tusen på skatten.

Jag har nio mil enkel väg till jobbet med bilen och snittar 240-250 arbetsdagar per år. Kör mellan 4300-4500 mil per år bara till och från jobbet. Drar av nästan 90 tusen på skatten.
Jag antar att du får avsatt en summa varje månad för körningen ?
Får du tillbaka 30000 kr bör du nog ompröva.

Vad händer om han inte omprövar?
Borgenärerna har koll på en under saneringen och de kan begära omprövning vilket ev kan leda till en förlängning av din sanering.
Med skatteåterbäring tror jag inte att så mycket händer men jag hade omprövat en sån stor summa.

Borgenärerna har koll på en under saneringen och de kan begära omprövning vilket ev kan leda till en förlängning av din sanering.
Med skatteåterbäring tror jag inte att så mycket händer men jag hade omprövat en sån stor summa.
Jag har tur där då med andra ord eftersom jag har sekretess. Borgenärerna ser ingenting om dom gör en koll på mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp