Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogde delgivningsman

Tack snälla :) de ringer löne kontoret förstår jag....ja absolut så är det säkrast att fylla i papperet...första samtalet med kfm på över 20år...känns verkligen jobbigt för mej som har kontrollbehov ( inte på allt tydligen) att nu ska jag verkligen ut på okänt vatten....igår kväll tänkte jag...när jag spelade så spelade jag mej längre o längre ner i avgrunden så egentligen så är det nu mitt nya liv startar :)

Det jag menade var att det nya livet med utmätning på lönen kan ju inte vara sämre än att spela bort alla pengar, känslor, livet, relationer..

Jag har inga tidigare inkomst utg hos kfm så om jag inte ringer den 2/5 då typ gissar de min inkomst o mina utgifter, hyra mm?
Du kommer att få ett brev från KFM där du får redogöra för dina inkomster och utgifter. Det kommer även att stå en sista dag som du ska redogöra för uppgifterna. Man kan lämna in både via blanketten och elektroniskt via KFM's hemsida. Avvakta tills du får detta brev.

Har aldrig förstått med inkassobolag, vet ju att man hamnar där när man ej betalat sina räkningar efter påminnelse. Men när ett inkassobolag tar över ens skuld, syns detta ngnstans? Alltså som en anmärkning av ngt slag på uc? Eller är det bara när det hamnat hoa kronofogden?

Om man bytt arbetsgivare i natten av februari ska man kanske ringa å delge kronofogden det? Väntar löneutmätning och sista dagen för skuld att betala har passerat..

Du kommer att få ett brev från KFM där du får redogöra för dina inkomster och utgifter. Det kommer även att stå en sista dag som du ska redogöra för uppgifterna. Man kan lämna in både via blanketten och elektroniskt via KFM's hemsida. Avvakta tills du får detta brev.
Lize/ behöver jag inte ringa kfm den 2/5 utan är det bäst för mej att vänta till brevet kommer där jag ska fylla i mina inkomst o utgifter?

Lize/ behöver jag inte ringa kfm den 2/5 utan är det bäst för mej att vänta till brevet kommer där jag ska fylla i mina inkomst o utgifter?
Behöver du inte, avvakta brevet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp