om jag får leva o ha hälsan vid behåll så ska jag vara skuldfri vid 60 år har jag tänkt i allafall så efter Maj drar jag ner kepsen o då är det bara o dra slantar från min lön
och största vinsten är att jag håller mej spelfri och så ska det förbli...P.S jag kollade in tårtan på kfm fb sida.....blev alldeles rörd...D.SNu är jag kanske på fel tråd o surrar men jag måste få ställa en fråga...Jag fick mitt första brev från KFM idag ”skuld att betala” ca 156000krdet gällde en gammal avbet till ett inkassobolag PRA GROUP SVERIGE AB som jag släppt i slutet av Feb...men det var alltså inget som jag ska skriva under o skicka tillb till Kfm...Vad händer nu då? Va ska jag göra?
![]()
med räntor o.s.v...tänk va märkligt ändå....hur jag än har ställt till det för mej så känns det ändå rätt för mej detta som kommer o hända....in i en tunnel som jag inte vet så mycket om..men nu är det dags att ta tag i livet igen...det går, det MÅSTE gå...huvudsaken i mitt fall är spelfrihet o tillfrisknande...Lycka till o är såå tacksam för detta forum..Här du tidigare fått föreläggande om detta?Nu är jag kanske på fel tråd o surrar men jag måste få ställa en fråga...Jag fick mitt första brev från KFM idag ”skuld att betala” ca 156000krdet gällde en gammal avbet till ett inkassobolag PRA GROUP SVERIGE AB som jag släppt i slutet av Feb...men det var alltså inget som jag ska skriva under o skicka tillb till Kfm...Vad händer nu då? Va ska jag göra?
![]()
Nej det gör det inteVänligen förtydliga för oss ”fotfolk”... Vad menar Du ? Kommer ett delgivnings kvitto om hon inget gör i detta skeende ?
Jag tycker det är värt ett försök men risken är stor när de skickat det för verkställighet att de låter kronofogden ta hand om detOk men är det någon idé att ringa företaget på Måndag då? Jag har sett att något 018 nr ringt mej men har inte kollat o ringt tillbaka, jag har inte pratat med dem tidigare..