Slutet av augusti.. grejen är att den bankmannen vi har haft kontakt med räknade med en inkomst jag kommer att ha om ett halvår eftersom jag studerar och tar examen i januari så den som han har räknat med stämmer ju inte heller med vad som finns på UC. Han vet att jag studerar och vad jag har för inkomst nu.... det gör som mig orolig är ju min mans skuld som egentligen behöver vara helt borta men även att om de gör en UC på mig så kommer de ju se vad jg har för inkomst just nu. Det är väl inte samma bankman som gör en till UC på tillträdesdagen?
Är de verkligen så hårda att de kan neka oss när vi har fått ner skulden ganska mycket endå?
Vi har haft kontantinsatsen sparat så det finns inget lån på den plus att vi betalar in ca en halv miljon till till huset som inte är lån.. vi får låna 2 milj och huset kostar 2,8
Är de verkligen så hårda att de kan neka oss när vi har fått ner skulden ganska mycket endå?
Vi har haft kontantinsatsen sparat så det finns inget lån på den plus att vi betalar in ca en halv miljon till till huset som inte är lån.. vi får låna 2 milj och huset kostar 2,8