Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kontoutdrag vid beviljning

Jag sökte direkt via Bluestep.

Korpen - Men det ser dom väl igenom Lönespecifikationerna kan man tycka. Det känns som att dom vill se om man har andra lån och kanske vad man lägger pengarna på.

Nja du, vi inom fastighetsbranschen ser många, väldigt många falska lönespecifikationer från folk som är desperata för att få tag i ett boende. :(

Fast i praktiken hade man ju då kunnat förfalska kontoutdraget med om man hade varit skicklig i photoshop :D

Överföringen till ett utlandskonto skulle kunna ställa till det (penningtvättslagen)

Inte särskilt stort belopp och kan styrka det ju, förde bara över min lön som kom in 2 dagar tidigare.

BTW - Hur ofta ringer banker KFM för att kolla aktuella betalningsförelägganden?
Har en jag tänkte lösa med Bluestep

BTW - Hur ofta ringer banker KFM för att kolla aktuella betalningsförelägganden?
Har en jag tänkte lösa med Bluestep

Det beror på vad man menar med banker. En del aktörer ringer ofta och en del aldrig. Mestadels smslåneförerag och liknande som ringer om jag förstått rätt

Bluestep,SEB,Avida...Den typen av aktörer.

Den typen, om seb är med räknas även de andra storbankerna antar jag.
Kan tänka mig att bluestep ringer. Inte storbanker. Avida ingen aning

Hur gick det sen Terry, fick du beviljat? Funderar nämligen själv att testa på en slant för att lösa det värsta..

Avslag.
Tydligen hade jag många transaktioner/swish och dom har "krav" på sig att "känna sin kund" när dom lägger upp ett lån.
Trots att jag blev bevijad.
Samma hände med avida egentligen.

Bolagen har tuffat till sig rejält.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp