Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kontoutdrag vid beviljning

Jag har också en uppfattning om att fler fastigheter utmäts, men det är bara en känsla. Har inte märkt av något kring att banker oftare kräver ut panter i pantsatta fastigheter (kallas inte utmätning men slutprodukten är densamma, exekutiv försäljning) än dock.
Undrar hur det blir när konjunkturen vänder.

Skulle gissa på att det beror på ökade kreditförluster, det är i alla fall en känsla jag får när jag får lista med personer att utreda, att många är nya och det ser ut som man "släppt" rubbet, folk som för ett par månader sedan förmodligen klarade en kreditupplysning någorlunda, men nu efter 10-20 utslag ligger lite sämre till
Må så vara, men aldrig förrän nu har banker brytt sig om var man överför pengar privat....

Att låna pengar har ju blivit så lätt....kolla tv reklamen....spel o lån?!?!?! reklam i Sverige det.......

Att låna pengar har ju blivit så lätt....kolla tv reklamen....spel o lån?!?!?! reklam i Sverige det.......

Reagerat på det jag också. Säkert 75% av reklamen är lån eller spel. Usel kombination

Det är så nu att allt handlar om Quickfix....”behöver du resa iväg i morgon? Inga problem, lös dina problem med Lendo”....”förverkliga dina drömmar med Santander”.........Fruktansvärt!!!!! tänker inte bara på mej själv som gått i fällan.....tänk alla 18 åringar som kommer att förstöra sina liv med just reklamen som vi i Sverige tillåter!!!!!ska bli lite spännande detta....JAG ska fråga ut politiker nu i sommar i city :) om vissa saker .....:) jag har bestämt mig för att ärligt fråga en i varje parti....jag vet att jag kommer att överraska....för frågorna kommer att handla om helt andra angelägenheter......typ så här blir det.....” förresten så tänkte jag ang privatekonomin? Bara två frågor: vad anser ni om all reklam om LÅN o SPEL? Jag vet ju att de inte kommer att komma med nå jättebra förslag men roligt och se hur de tänker (om de tänker överhuvudtaget).....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp