Vad köpte du för det? Kan man använda kortet så man får ut kontanter?
Pay goo kort för hela skiten plus några liter bensin och ett par torra cheese på donken; )
Vad köpte du för det? Kan man använda kortet så man får ut kontanter?
Okej, nu har jag sträckläst tråden och det är fortfarande luddigt haha
Jag hade förut köputrymmes knappen, dock aldrig kortansökans möjlighet.
Jag handlade som en gud och nu är köputrymmet borta...alltså det finns inte ens indikerat, borde det inte stå noll iaf?
Eller är det tekniskt fel eller är det sluthandlat?
Mvh
Ja är nog så, jag sköter mina betalningar så man får se vad som händer.Kan nog vara sluthandlat då.. så blev det för mig när det var stop i alla fall
Kan nog vara sluthandlat då.. så blev det för mig när det var stop i alla fall
VA! Allvarligt....Varför ska man redovisa det för. Har följt tråden sen start och ju längre tråden blir så blir man mera paff hur detta bolag uppför sig. Tur jag inte får nåt där mer än att använda deras köp med andra kort. GissesSamma för mig...
Fick någon mer ett mail av Klarna idag där man ska redogöra för vad man har använt pengarna till och så?
Har inte fått från klarna men har fått från två olika banker, olika frågorSamma för mig...
Fick någon mer ett mail av Klarna idag där man ska redogöra för vad man har använt pengarna till och så?
Oj det var lite oväntat, men frågorna är ju lite av standard typ. Är det beloppet som triggar eller är det sättet?Samma för mig...