Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Kan nån välja mer än 12 månader på delbetalningen? Jag kan endast välja 3, 6 eller 12 månader delbetalning.
Men Klarna har tidigare sagt att man kan välja 24 och 36 också.
Kan nån här välja mer än 12 månader gällande delbetalning på Klarna-kortet?
Samma här, kan också bara välja upp till 12

När månadsfakturan sen kommer får man 2 olika belopp att välja mellan. Det höga beloppet är det ni valt (3, 6 eller 12 mån), det andra lite lägre beloppet är på typ 24 månader. Så har jag fått för mig att det är iaf. :)

När månadsfakturan sen kommer får man 2 olika belopp att välja mellan. Det höga beloppet är det ni valt (3, 6 eller 12 mån), det andra lite lägre beloppet är på typ 24 månader. Så har jag fått för mig att det är iaf. :)
Så hur ska jag göra nu?
Jag har typ 10 separata köp på Klarna-kortet. Jag har inte gått in och valt delbetalning på nån ännu.
Vad ska jag göra nu?

Så varje köp med kortet måste delbetalas? Blir dryga månadskostnader från Klarna ;)

Chattat med Klarna och fattar fan inget - Klarnas kundtjänst är ett gäng miffon som dessutom inte kan stava.

Som jag förstår det får man två fakturor från Klarna - en samlingsfaktura med ”vanliga” köp och en med köp gjorda med Klarnas kort där man valt att delbetala varje köp. Stämmer detta?

Chattat med Klarna och fattar fan inget - Klarnas kundtjänst är ett gäng miffon som dessutom inte kan stava.

Som jag förstår det får man två fakturor från Klarna - en samlingsfaktura med ”vanliga” köp och en med köp gjorda med Klarnas kort där man valt att delbetala varje köp. Stämmer detta?
Haha jag instämmer helt på första stycket!!

Nej, väljer du delbetalning på alla dina köp med klarna-kortet så kommer dom med på din nästa faktura med de ”vanliga” köpen. Det kommer alltså på samma. Så blev det för mig iaf. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp