- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 14
- Poäng
- 42
Jag har fått 2 fakturor.Reload.
Vill verkligen inte vara dryg för jag vet själv hur mycket kortet har hjälpt mig och jag vet att vi alla är desperata.
Jag vill inte heller låta som en jobbig jävel men alltså jag tror jag har förklarat utförligt 15 gånger hur ni ska gå till väga och varje sida i tråden så kommer samma frågor om och om igen för att folk inte orkar lösa 3-4 sidor bakåt i tråden
Jag tror jag har fått mellan 20 och 25 privata meddelanden också.
Det är dock riktigt märkligt att det bara står 658 kronor på "betala" hos klarna, vilka datum är dessa köpen baserade på?
Första riktiga "stora" faktura kommer väl då i slutet på september misstänker jag?
1 kontofaktura den 10/8 på dom köp jag delat upp på 12 månader i appen, och en månadsfaktura på dom köp som understeg 200 kr den 15/8 och inte kunde delas upp.
Din första faktura borde varit en kontofaktura med erbjudande att antingen betala enligt plan 12 månader eller ändra till 24 månader, för det stämmer väl ganska överens med dina belopp 9000 kr eller 16.000 kr om jag minns rätt? Och fakturan på 658 kr avser månadsfakturan och köpen som understeg 200 kr?