- Meddelanden
- 1 706
- Mottagna reaktioner
- 861
- Poäng
- 747
Är det bara jag som inte har fått ansöka om kortet än eller är det fler?
Jag har inte heller den möjligheten.
Är det bara jag som inte har fått ansöka om kortet än eller är det fler?
Nope. Har samma problem med domnu har min första månadsfaktura tull kortet skapats. Kan ej välja delbetala trots att det står på själva fakturan att man ska kunna dela upp den. Kundtjänst hänvisar bara till tekniskt strul och råder använda annan betalningsmetod (dvs betala hela på en gång). Man släpper alltså en produkt där man ska kunna delbetala å sen hänvisar man till tekniskt strul och att man därför ska betala allt på en gång. Är det verkligen ok att göra det??
Gjorde du något speciellt eller det dök plötsligt upp i appen?
Har kört Terry_:s idé, pressbyrån och Paygoo Reload kort..Jag är tydligen inte ensam, innan mig var detta hennes 6:e kund som gjorde samma som sig (Och denna mindre pressbyrå säljer inte ens dessa kort, men laddar dom om man har kortet redan), var mycket förvånad och sa att så här många kunder som önskar ladda kort har hon aldrig haft innan..Detta var vid lunchtid..

Sådär visas hela tiden när jag typ är klar med ansökan , sjukt irriterande !!
nu har min första månadsfaktura tull kortet skapats. Kan ej välja delbetala trots att det står på själva fakturan att man ska kunna dela upp den. Kundtjänst hänvisar bara till tekniskt strul och råder använda annan betalningsmetod (dvs betala hela på en gång). Man släpper alltså en produkt där man ska kunna delbetala å sen hänvisar man till tekniskt strul och att man därför ska betala allt på en gång. Är det verkligen ok att göra det??