Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

nu har min första månadsfaktura tull kortet skapats. Kan ej välja delbetala trots att det står på själva fakturan att man ska kunna dela upp den. Kundtjänst hänvisar bara till tekniskt strul och råder använda annan betalningsmetod (dvs betala hela på en gång). Man släpper alltså en produkt där man ska kunna delbetala å sen hänvisar man till tekniskt strul och att man därför ska betala allt på en gång. Är det verkligen ok att göra det??

nu har min första månadsfaktura tull kortet skapats. Kan ej välja delbetala trots att det står på själva fakturan att man ska kunna dela upp den. Kundtjänst hänvisar bara till tekniskt strul och råder använda annan betalningsmetod (dvs betala hela på en gång). Man släpper alltså en produkt där man ska kunna delbetala å sen hänvisar man till tekniskt strul och att man därför ska betala allt på en gång. Är det verkligen ok att göra det??
Nope. Har samma problem med dom

kom o tänka på en grej. Varför gå till Pressbyrån å köpa deras kort
Man kan väl betala fakturor direkt där med kortet...

Bilagor

• Screenshot_2018-07-21-08-53-06.png
    Screenshot_2018-07-21-08-53-06.png
    52.6 KB · Visningar: 200
Har kört Terry_:s idé, pressbyrån och Paygoo Reload kort..Jag är tydligen inte ensam, innan mig var detta hennes 6:e kund som gjorde samma som sig (Och denna mindre pressbyrå säljer inte ens dessa kort, men laddar dom om man har kortet redan), var mycket förvånad och sa att så här många kunder som önskar ladda kort har hon aldrig haft innan..Detta var vid lunchtid..

Har kört Terry_:s idé, pressbyrån och Paygoo Reload kort..Jag är tydligen inte ensam, innan mig var detta hennes 6:e kund som gjorde samma som sig (Och denna mindre pressbyrå säljer inte ens dessa kort, men laddar dom om man har kortet redan), var mycket förvånad och sa att så här många kunder som önskar ladda kort har hon aldrig haft innan..Detta var vid lunchtid..

Halva Sverige som läser den här tråden tydligen.

Terry_ trendskaparen.

Exakt samma meddelande får jag när jag provar att ansöka! Lämnat detta vidare till behörig handläggare. Väntat i fyra veckor utan något svar. Ett jävla skämt. Om du får någon info kring vad detta strul beror på, får du gärna meddela här :)

Sådär visas hela tiden när jag typ är klar med ansökan , sjukt irriterande !!

Haha! Alltså det här jävla kortet framstår mer och mer som ett försenat 1:a April skämt. Något ”snille” på Klarna måste ha kommit på den sinnrika idén att släppa ett kort som inte ens är kompatibel med Klarnas egna tjänster. Ett jävla skämt som sagt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp