- Meddelanden
- 485
- Mottagna reaktioner
- 304
- Poäng
- 436
Payson funkar
& det är skitbra! Frågan är bara hur länge. Trodde vi pratade Paypal innan, men det du skriver nu är alltså att Paypal och Payson fungerar?
Payson funkar
Payson funkar
Jag respekterar din åsikt.Jag ser inget fel med att betala av dyra lån med ett billigare. Alla gör vi misstag. Vissa kommer att fortsätta gör de misstagen andra ser det här som en utväg, oavsett är affärsidén bra. Jag förstår inte hur man kan vara kritisk mot att vissa använder sig av det här för att betala av lån som de har en extremt hög ränta på. So what?
I ett UC-samhälle som är HELT kontrollerat av bankerna ger jag Klarna all kredd till att de kommer ut med en sådan här produkt. Helt rätt och helt rätt i tiden med 0 konkurrens.
Det här är ett extremt bra kort för en regning dag. Gentemot att ha ett synligt kreditkort vilket ger dig en förhöjd riskprofil hos bankerna = högre ränta och lägre bolån som exempel.
Men man ska komma ihåg också att UC:s makt ger små möjligheter att sanera sin ekonomi. Det kan ta 12 månader innan floder av ff försvinner för dom som inte har förstått hur systemet är uppsatt. På de 12 månaderna är det tyvärr lite djungelns lag som gäller.W
Jag respekterar din åsikt.
Jag ser inget fel i att lösa dyra lån med billigare men jag har svårt att tro att detta är rätta sätet att förbättra sin ekonomi på.
Jag sitter själv med skulder på 1,3 miljoner och jag har många gånger sökt snabba lösningar som idag resulterat i en snart löneutmätning.
Kan du fortfarande inte se det skeva i det hela ?
W
Jag ser inget fel i att lösa dyra lån med billigare men jag har svårt att tro att detta är rätta sätet att förbättra sin ekonomi på.
Jag sitter själv med skulder på 1,3 miljoner och jag har många gånger sökt snabba lösningar som idag resulterat i en snart löneutmätning.
W