Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

"Trixade"? Du menar att människor väljer lån som ger lägre ränta än deras ursprungliga?
Du är katastrof som indirekt uppmanar människor till att behålla sina hög-räntelån.

Det finns en anledning till varför Klarna har valt att ge ut just ett sådant kort.
Du behöver inte ta åt dig då det var riktat åt de som använde kortet till att ta ut kontanter osv.
Kan du inte se det skeva i vissa inlägg ?

Överlista systemet? De vill tjäna pengar. Punkt.
Ni får Klarna att framstå som en välgörenhetsorganisation som folket utnyttjar? De vill att folk ska maxbelåna sig och sedan betala ränta, det är därför de existerar.

Jo det är syftet med de allra flesta bolag.
Dom har ju varit ganska tydlig i villkoren med att kontantuttag och överföringar inte får göras.
Det var väl ett skrivfel från deras sida det då. My mistake.

Du behöver inte ta åt dig då det var riktat åt de som använde kortet till att ta ut kontanter osv.
Kan du inte se det skeva i vissa inlägg ?

Jag ser inget fel med att betala av dyra lån med ett billigare. Alla gör vi misstag. Vissa kommer att fortsätta gör de misstagen andra ser det här som en utväg, oavsett är affärsidén bra. Jag förstår inte hur man kan vara kritisk mot att vissa använder sig av det här för att betala av lån som de har en extremt hög ränta på. So what?

I ett UC-samhälle som är HELT kontrollerat av bankerna ger jag Klarna all kredd till att de kommer ut med en sådan här produkt. Helt rätt och helt rätt i tiden med 0 konkurrens.
Det här är ett extremt bra kort för en regning dag. Gentemot att ha ett synligt kreditkort vilket ger dig en förhöjd riskprofil hos bankerna = högre ränta och lägre bolån som exempel.

Jo det är syftet med de allra flesta bolag.
Dom har ju varit ganska tydlig i villkoren med att kontantuttag och överföringar inte får göras.
Det var väl ett skrivfel från deras sida det då. My mistake.

Alla gör vi misstag Lasseman ;)
Absolut men i slutet av dagen så existerar de för att tjäna pengar på utlåning. Det är min poäng.
Hur den belåningen görs är i sig irrelevant objektivt men jag förstår din poäng med.
Till min vetskap så görs inga direktöverförningar eller kontantuttag!

Du måste också förstå att i samband med att Klarna kommer ut med den här typen av kort så finns gråzoner för kortet som i sig måste existera för att kortet funktion ska kunna fungera på avsett sätt. Börja de blockera och förhindra så tappar kortet sin nisch vilket leder till att Klarna tappar kunder vilket de absolut INTE vill göra när de är så nya på kort-marknaden och ska snart in på bankmarknaden.

Paypal funkade 100 kr nu.
Men meckigt detta med att byta CVC kod hela tiden.

Paypal funkade 100 kr nu.
Men meckigt detta med att byta CVC kod hela tiden.

Det behöver du inte.
Koppla ditt kort till ett PayPal-konto och ditt bankkonto till ett annat PayPayl-konto så behöver du aldrig fylla i nåt mer än en gång. Så begär du betalning från paypal-kontot med kortet reggat till paypal-kontot med bankkontot reggat

Fanns det någon betala räkning site man kunde använda?

Uppdatering.

Kan inte logga in på Paypal längre.
Betalo - Nekar korter.
Billihop - Nekar kortet.

Netonet gick utmärkt däremot. Jag har inte fått kortet fysiskt.

Har vissa lån som jag måste lösa omgående så frågan är igen om någon har tips på hur man kan få in pengar på sitt egna konto ifrån Klarna Kortet.

Om ni inte vill skriva här skicka medelande.

Ja du. Jag vill GRATULERA till alla som har tagit upp ovanstående betalalternativ med Klarna samt själva skrivit att de meddelat Klarna om vad som skrivs här i hopp om att hjälpa deras egna supportärende. Ni har kanske glömt om det Lasseman tog upp gällande det som står i avtalet ni har ingått i? Trots det söker ni alltså aktivt upp Klarna och frågar varför ni har svårigheter att bryta mot deras avtal? lol på den.

Billhop fungerar inte längre, testade precis.

Återigen grattis era efterblivna idioter, inte undra på att vissa här är i den ekonomiska sits de är i.

Billhop är nu spärrat helt. Går inte ens att lägga till Klarnas kort längre. *Applåder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp