Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag gjorde ett köp med kortet på ebay idag, registerad på månadsfakturan och har även använt det på svenska sida utan problem som också registreras på månadsfakturan.

Jag har använt kortet på en engelsk hemsida och hos ett resebolag. Vet inte varför det inte fungerar för dig. Kortet är ju mer eller mindre meningslöst utan krediten.

Jag ansökte om mitt kort i början av förra veckan.

Hur är din ekonomi i övrigt? Har du något obetalat hos Klarna?

Jag gjorde ett köp med kortet på ebay idag, registerad på månadsfakturan och har även använt det på svenska sida utan problem som också registreras på månadsfakturan.

Men du har väl ganska "Positiv" UC och Creditsafe så finns väl ingen anledning till att dom skulle neka dig?

Men du har väl ganska "Positiv" UC och Creditsafe så finns väl ingen anledning till att dom skulle neka dig?
Har haft Klara i flera år alltid betalat i tid kanske det det tittat på det De Har inte tagit UC eller Creditsafe på mig varken när jag ansökte om kortet eller når jag handlat med det.

Vad har du för inkomst / antal FF / Anmärkningar?

Ok, har dom tagit UC på någon här i nåt skede och syns skulden på minUC efter ett tag?

Mina köp jag gör med klarnakortet hamnar på månadsfaktura och ska betalas i slutet av månaden. Fast jag kan köpa och dela upp på de vanliga nätköpen?

Ok, har dom tagit UC på någon här i nåt skede och syns skulden på minUC efter ett tag?

Enligt Klarna så kommer skulden inte synas på UC, samma som med Klarna kontot idag med andra ord.
Har varit kund hos Klarna i många år och aldrig har en UC tagits trots hög utnyttjad kredit på kontot.

Hur är din ekonomi i övrigt? Har du något obetalat hos Klarna?

I och med att jag har två anmärkningar, så kan man ju inte se min ekonomi som superbra. Men årsinkomst på 540 000 kr. Underskott av kapital 49 000 kr.

Har alltid skött betalat mina fakturor hos Klarna. Så det kanske kan spela in.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp