Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Tog ut 10.000 från kortet i fredags till mitt PayPal. Ligger nu på månadsfaktura i Klarna.

Jag har en fråga till alla som använder kortet.
Vad är det högsta belopp ni har tagit ut / överfört?

Jag har en fråga till alla som använder kortet.
Vad är det högsta belopp ni har tagit ut / överfört?

Just gjort ett köp, inget försök att ta ut pengar, utan vanligt köp. 2 kronor i parkeringsautomat. Gick finfint :D

Var hittade ni info om minsta möjliga betalning med månadsfaktura, och vad ligger räntan på, är den samma för alla el skiljer den sej? Och är det nån som ser skuld på UCn i form av utnyttjad kredit el avbetalning? Testa min gräns och den ligger på över 100 000. Men inget synligt om något Klarna kort. Maxar gärna denna kredit istället för andra jag har.

Var hittade ni info om minsta möjliga betalning med månadsfaktura, och vad ligger räntan på, är den samma för alla el skiljer den sej? Och är det nån som ser skuld på UCn i form av utnyttjad kredit el avbetalning? Testa min gräns och den ligger på över 100 000. Men inget synligt om något Klarna kort. Maxar gärna denna kredit istället för andra jag har.

Dom kör 1/24 del per månad av total skuld.
Gjort i flera år

Som jag skrivit tidigare i tråden så har Klarna meddelat att krediten inte kommer vara synlig på UC, alltså samma som med Klarna konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp