- Meddelanden
- 1 725
- Mottagna reaktioner
- 487
- Poäng
- 587
Fungerar det ännu?Du kan även köpa ett Paygoo-kort (reload) och fylla på saldot genom att betala med Klarna-kortet. Ta sedan ut cash i bankomat.
Fungerar det ännu?Du kan även köpa ett Paygoo-kort (reload) och fylla på saldot genom att betala med Klarna-kortet. Ta sedan ut cash i bankomat.
Japp!Fungerar det ännu?
Testade 1000 nu och pengarna kom in på Steven. Skulle ta 2-3 bankdagar att överföra till bankFunkar inte steven längre? Därigenom tog jag ut 35000 utspritt på förra året iaf
Brukar gå snabbtTestade 1000 nu och pengarna kom in på Steven. Skulle ta 2-3 bankdagar att överföra till bank
Tryck på konto längst ner och sedan fyll på. Skriv belopp och välj sedan klarna bankkontoHur får man in pengar på steven appen? Står ju inte någonstans?
Finns inte någonstans i min app. Måste man ha premium eller? Har anslutit mitt konto men går inte få in pengar på nåt sättTryck på konto längst ner och sedan fyll på. Skriv belopp och välj sedan klarna bankkonto
Nej har bas. Anslöt du dig till klarna när du registrerade kontot?Finns inte någonstans i min app. Måste man ha premium eller? Har anslutit mitt konto men går inte få in pengar på nåt sätt
Ja. Det enda som går att registrera är mitt vanliga konto hos LF. Kan man ansluta till Klarna konto på nåt sätt?Nej har bas. Anslöt du dig till klarna när du registrerade kontot?