Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Så här ser det varje gång jag ska kontakta klarna. Fyller i mitt syfte men skickas aldrig vidare, utan kan skriva i åratal utan att något som helst öppnas så man kan komma i kontakt
Men ring dom då och fråga varför du inte kommer fram till chatten. Sen måste dom väl kunna svara varför fått utrymme är lika med noll? Har din UC försämrats osv...
Om du pröjsade in 30 så måste du väl kunna nyttja 30 också?

Men ring dom då och fråga varför du inte kommer fram till chatten. Sen måste dom väl kunna svara varför fått utrymme är lika med noll? Har din UC försämrats osv...
Om du pröjsade in 30 så måste du väl kunna nyttja 30 också?
Bara för att det gjorts en inbetalning på 30k så har man inte per automatik 30k i kredit, Klarnas algoritmer saknar logik.

Bara för att det gjorts en inbetalning på 30k så har man inte per automatik 30k i kredit, Klarnas algoritmer saknar logik.
Loggade in genom webb istället. Fick bara som svar att man behöver handla genom klarna också genom sitt vanliga bankkort som direkt betalning.

Loggade in genom webb istället. Fick bara som svar att man behöver handla genom klarna också genom sitt vanliga bankkort som direkt betalning.
Jaså? Jag har aldrig behövt handla med mitt bankkort som direkt betalning, varför skulle man behöva det? Jag garanterat aldrig haft problem vare sig när jag ska göra "större" köp över 1500 el småköp.
Det som jag kan tycka är konstigt/dåligt är att en del personer behandlas olika när det gäller deras regler? Jag menar, om du sköter dina inbetalningar så får du ändå problem med dom och om jag också sköter mina så får jag inte problem med Klarna. Lite orättvist!

Och vad gjorde du föresten
Har inte gjort någonting eftersom jag aldrig haft problem! Spelar kanske ingen roll, men om jag har gjort ett större köp tex. Jag har handlat kläder i butik på kanske 5-6000 så har jag vetalat in hela summan kanske en vecka senare. Så jag maxar aldrig min gräns, försöker alltid hålla det så lågt som möjligt, men det kan väl inte spela nån roll?

Behöver service på bilen lite akut. Ca 5000 i kostnad. Kan man betala detta med klarnakortet? Om jag servar den på ex meca eller okq8?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp