- Meddelanden
- 1 109
- Mottagna reaktioner
- 590
- Poäng
- 597
Har du registrerat dig dåVerkar stå helt andra saker i min app. Har ju precis installerat den senaste versionen. Får väl kontakta dem och fråga.
Har du registrerat dig dåVerkar stå helt andra saker i min app. Har ju precis installerat den senaste versionen. Får väl kontakta dem och fråga.
Är du inne på rätt app? Kan du visa hur det ser ut för dig?Verkar stå helt andra saker i min app. Har ju precis installerat den senaste versionen. Får väl kontakta dem och fråga.
Ja det är rätt app. Fick in pengar där i mars förra året. Men efter det så finns inte längre någon funktion att lägga till pengar. Ska kontakta dem och fråga. Försökte avsluta mitt konto nu så jag kan börja om med en ny registrering men det går inte ens att avsluta mitt konto.... Skumt dettaÄr du inne på rätt app? Kan du visa hur det ser ut för dig?
har typ samma gräns som innanHur har det gått för er som betala in klarna med fairlos hjälp . Ökade eran gräns på klarna ?
För mig öka det från 3000 kr till ca 13000 krHur har det gått för er som betala in klarna med fairlos hjälp . Ökade eran gräns på klarna ?
Olika jag brukar ha dem samma dag eller dagen efterNån som vet hur lång tid det tar att få pengarna utbetalda från Steven till sitt bankkonto? Swedbank