Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

är ATG blockat? Annars superlätt att sätta in pengar med kort och göra uttag direkt.. den har man kört förr!

Alltså jag blir inte klok på Klarna. Jag fick loss cirka 180.000 kronor därifrån.
30 augusti betalade jag rätt 10.000 till dom. Sen betalade jag 10.000 i oktober. Det gör att jag rimligtvisbör ha cirka 160.000 kvar.

Men när jag loggar in står det :

Skuld vid utskick i november 178 934,37 kr

Administrativ avgift 29,00 kr
Ränta 2 656,67 kr

Påminnelseavgift 135,00 kr

Skuld vid förfallodatum 181 755,04 kr

Hur kan jag ha 2.000 kronor mer i skuld nu än vad jag totalt har fått utbetalat?

Du kan också betala med banköverföring:

Betala från 35 795 kr

Innebär detta att om jag nu inte betalar skickas detta/delar av det till Inkasso?

Alltså jag blir inte klok på Klarna. Jag fick loss cirka 180.000 kronor därifrån.
30 augusti betalade jag rätt 10.000 till dom. Sen betalade jag 10.000 i oktober. Det gör att jag rimligtvisbör ha cirka 160.000 kvar.

Men när jag loggar in står det :

Skuld vid utskick i november 178 934,37 kr

Administrativ avgift 29,00 kr
Ränta 2 656,67 kr

Påminnelseavgift 135,00 kr

Skuld vid förfallodatum 181 755,04 kr

Hur kan jag ha 2.000 kronor mer i skuld nu än vad jag totalt har fått utbetalat?

Du kan också betala med banköverföring:

Betala från 35 795 kr

Innebär detta att om jag nu inte betalar skickas detta/delar av det till Inkasso?

Japp 35795 kr minst tyvärr. Vet ej hur snabba dom är med inkasso. Dom tog först Creditsafe på mig sen tog dom UC. Så inte bara för Terry dom tog full UC.

Japp 35795 kr minst tyvärr. Vet ej hur snabba dom är med inkasso. Dom tog först Creditsafe på mig sen tog dom UC. Så inte bara för Terry dom tog full UC.

Hur mycket har du i skuld hos dom? Dom kanske tar en ny UC om jag ringer dom så det vågar jag inte heller göra.....
Vad händer om jag bara betalar in 10.000 säger vi?

80000 från när det släpptes. Runt 70000 nu. Måste betala runt 4000 varje månad. Riktigt skitkort men vad gör man när man har panik :) Chatten kan inte hjälpa dig men skriver du ett utförligt mail och ber dom vidarebefodra det till någon som inte är 18 år och sitter i chatten kan du säkert få hjälp. Vore dumt av dom annars om du har möjligheten att betala 10000.

Grejen är att Klarna kommer jag givetvis också baka in i samlingslånet till våren men just nu kan jag verkligen inte betala det så enkelt är det :/

Hej igen , jag har skaffat skrill och fått in 5000 kr på , nu förut när jag skulle ta ut från skrill så blir jag tillfälligt blockerad ? Någon mer som vart med om detta , tänkte om de va någon säkerhets grej första gången ? Godkänd av skrill eller nått sånt ? Någon som vet om man kan kontakta dom med svenska ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp