Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Behöver jag vara orolig för att Klarna tar en upplysning på mig om jag hoppar över den här månadens betalning?

Svar nej! Klarna är en av mina borgenärer och dom skickade fakturor tre månader innan hela skulden gick till inkasso och INGA upplysningar togs under dessa månader.

Terry, kan du inte be om en betalningsfri månad? Jag fick det trots att jag fått en tidigare. Säg bara att denna månaden går det inte. Först strunta dem i de, men sen gav dem med sig tillslut och gav mig betalningsfri.

Någon som sett det nya med klarna? ”Min ekonomi”? I appen. Att man kan dela upp alla sina köp/fakturor via klarna. Även dom köp och fakturor där man inte använt klarna.
Dom får tillgång till ens transaktioner och ger ett lånerbjudande

Någon som sett det nya med klarna? ”Min ekonomi”? I appen. Att man kan dela upp alla sina köp/fakturor via klarna. Även dom köp och fakturor där man inte använt klarna.
Dom får tillgång till ens transaktioner och ger ett lånerbjudande

Vad menar du med lånerbjudande?

Jag testade nyss. Det enda som hände va att jag ser mina transaktioner på banken. Men kan inte se att jag kan dela upp dessa eller att jag får nåt erbjudande?

Jag vet inte heller vad dom menar. Ska chatta med dom snart. Stod så i deras avtal att man kan få erbjudande om lån, delbetalning etc

Återkom gärna när dom svarat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp