Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Väldigt luddigt svar fick jag.
De tar kreditupplysning 1 gång var sjätte månad. Så han kunde inte säga om dom kommer göra det för att man ansluter till ”min ekonomi”. Dom tar Creditsafe samt ibland UC.
Man kommer ha möjlighet att dela upp alla sina transaktioner lite längre fram. Han visste ej när i tid. Med dela upp menar han att man får ett lån via klarna och betalar sina transaktioner via klarna istället för sin egen bank och sedan samlas köpen på en faktura nästa månad så som med Klarnakortet.

De tar kreditupplysning 1 gång var sjätte månad. Så han kunde inte säga om dom kommer göra det för att man ansluter till ”min ekonomi”. Dom tar Creditsafe samt ibland UC.
Man kommer ha möjlighet att dela upp alla sina transaktioner lite längre fram. Han visste ej när i tid. Med dela upp menar han att man får ett lån via klarna och betalar sina transaktioner via klarna istället för sin egen bank och sedan samlas köpen på en faktura nästa månad så som med Klarnakortet.
Som vanligt med klarna... inte samma svar som jag fick jag fick följande : syftet är att samla alla köp på ett ställe, även de som inte betalas via Klarna. Genom att koppla samman banker och kort ger det bättre översyn och du behöver inte bläddra bland olika bankappar

På mig tog dom ju både Creditsafe och UC...

Hej! Jag förstår inte klarnas konto. Jag beställde kortet men har ej fått det. Går det att handla fast man inte har befintligt kort? För inne på klarna ser man inte hela kortnr. Det är typ 1234xxxxx456. Hur fungerar det? Har försökt att läsa mig till det och chatta med dom men får inget svar som jag förstår:(

Nu har jag skaffat 2st paypal konton och lyckats föra över från klarnakortet till mitt andra paypal men det går inte att föra över till mitt bankkonto. Vad är fel. Får upp en ruta där det står typ något som detta "går tyvärr inte att genomföra denna överföringen just nu försök igen senare". Någon som vet vad som är fel?

Jag kopplade klaranakortet till paypal och sen förde över till ett annat paypal där jag har mitt bankkonto kopplat men det är just där det blir problem för jag får inte ut pengarna därifrån:(

Hur har det gått? Har det löst sig? Jag har beställt ett klarna visa kort men verkar väldigt osäkert och gå o handla med det i en affär. Ej fått det än.

Hur har det gått? Har det löst sig? Jag har beställt ett klarna visa kort men verkar väldigt osäkert och gå o handla med det i en affär. Ej fått det än.

Det bör fungera. Det som kräver lite trixande är väl om man är mer intresserad av att få ut pengar från det än av att handla.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp