Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har inga anmärkningar, inga problem med klarna över huvud taget, men till mig säger dom att denna delbetalningsfunktionen inte kommer funka än på ett tag, detta är ju otroligt konstigt

Jag har inga anmärkningar, inga problem med klarna över huvud taget, men till mig säger dom att denna delbetalningsfunktionen inte kommer funka än på ett tag, detta är ju otroligt konstigt
Samma sa de till mig? Och jag har också ett välskött konto hos dem. Konstigt de intr kör lika för alla?

Sen tog dom väl en UC på dig Skogsmulle (eller var det var det kanske på en annan individ?) medan dom inte tagit UC på någon annan här verkar det som,
Med andra ord så har dom olika tillvägagångsätt beroende på vilken kund det handlar om.

Sen tog dom väl en UC på dig Skogsmulle (eller var det var det kanske på en annan individ?) medan dom inte tagit UC på någon annan här verkar det som,
Med andra ord så har dom olika tillvägagångsätt beroende på vilken kund det handlar om.
Nopp inga uc eller liknande på mig

Samma sa de till mig? Och jag har också ett välskött konto hos dem. Konstigt de intr kör lika för alla?

Skriver med dom nu och berättade det som skrivits om det här, Enligt henne ska det absolut gå att delbetala, och hon förstår inte varför hennes kollegor sagt annat till sina kunder, Så det verkar visst lösa sig

Skriver med dom nu och berättade det som skrivits om det här, Enligt henne ska det absolut gå att delbetala, och hon förstår inte varför hennes kollegor sagt annat till sina kunder, Så det verkar visst lösa sig

Fahad hette han som skrev till mig.
Exakt samma som Frida.
Så var lugna ni :)

Men ändå rätt otroligt att den kundtjänsten kan ge så fel information under flera veckors tid, Men nu skulle hon lösa detta iaf så vi hoppas på de =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp