Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Chattat med dom igen idag. De har fortfarande tekniska problem med appen säger dom. Jag kontaktade dom angående att jag inte kan se mitt köputrymme längre. Jag blev hänvisad att avvakta ett par dagar. Jag kan testa använda det ändå och frågade om de då tar en UC. Fick till svar att de kan ta en kreditupplysning men att det då är en micro från UC som bara klarna och en själv ser. :)

Chattat med dom igen idag. De har fortfarande tekniska problem med appen säger dom. Jag kontaktade dom angående att jag inte kan se mitt köputrymme längre. Jag blev hänvisad att avvakta ett par dagar. Jag kan testa använda det ändå och frågade om de då tar en UC. Fick till svar att de kan ta en kreditupplysning men att det då är en micro från UC som bara klarna och en själv ser. :)
Men kan du trycka på testköp? Den knappen är borta för min del

Tack för att du använder Klarna. Det här är din faktura för 4 kort- och online-köp som gjordes mellan 15 juli och 14 augusti. Betala hela beloppet eller dela upp dina köp i vår app eller genom att använda betaluppgifterna nedan.

Betala direkt eller Dela upp i vår app

Belopp 658 kr
Förfallodatum 2018-08-28
Plusgiro 415 85 02-7
Mottagare Klarna

Ja jag fattar absolut ingenting, vad fan är nu detta?
Beloppet igår var ju 9 och 16.000 nu är det 658 jag får upp imorse.

Men kan du trycka på testköp? Den knappen är borta för min del
Helt borta för mig med. Så man får bara testa sig fram antar jag, genom att handla på nätet eller nåt för aldrig att man vågar gå till butik med de kortet. o_O:eek:

Då kommer ju texten "Du behöver betala med månadsfaktura, ditt inköp kan nu endast betalas med din månadsfaktura" upp.
Men va f*sen!! Vad konstigt!! De sa till mig att de har tekniska problem. Men de börjar ju balla ur lite..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp