Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

gött ändå. Jag har tre anmärkningar kvar sen min dumma ungdom. Två försvinner nu i aug, sista i november. Försöker hålla ut tills jag kan få ett samlingslån. Har dock 2 krediter på sammanlagt 5 k som drygar ner min uc, samt typ 20 ff. Får se hur det går.

Exakt amma som jag :D
3 anmärkningar kvar varav två går ut i augusti och en i november. Helt galet ju :D!
Vad har du för UC-betyg?

Fick min första faktura idag. I appen. 2600kr (minsta belopp). Enligt villkor 4300kr. ”Handlat” för 51.000kr typ.

Exakt amma som jag :D
3 anmärkningar kvar varav två går ut i augusti och en i november. Helt galet ju :D!
Vad har du för UC-betyg?
haha vad stört! Vi satte oss i skiten samma månader alltså :) Jag hade 13,6, men med krediterna föll den till 36,6, min syster sa att det var för jag hade övertrasserad kredit ( 15000 beviljat, 15414 utnyttjat)

Det är det.
Försök att ligga på 40% utav utnyttjad kredit.

Fick min första faktura idag. I appen. 2600kr (minsta belopp). Enligt villkor 4300kr. ”Handlat” för 51.000kr typ.
Jag hade handlat på konto innan, den fakturan fick jag idag, kommer kortet på separat faktura? Dock hade min konto faktura höjts!

Nu har jag en UC-Score på 12.2% men om bara 9 dagar när mina två anmärkningar går ut och mitt kreditkortsnyttjande registreras som minskat lär jag ligga på max 7%.

Du ska ligga på i ditt fall 7.000 utnyttjat.

Nu har jag en UC-Score på 12.2% men om bara 9 dagar när mina två anmärkningar går ut och mitt kreditkortsnyttjande registreras som minskat lär jag ligga på max 7%.

Du ska ligga på i ditt fall 7.000 utnyttjat.
Oki, måste lösa det. Fick du creditstars nya? Funderar på att lösa in det gamla och försöka ta det nya och försöka lösa lite krediter o annat skit.

Du har omdirigerats till Creditstar -webbplats. När du har återbetalat ditt lån i sin helhet kan vi erbjuda dig våra andra produkter.

Får detta när jag ska logga in på plus.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp