M
Micke1891
Gäst
Poäng: 0
du kan ju ta ut kontanter
gå till pressbyrån/7eleven
Köp ett paygookort. Ladda det (2000 max/gång) ta ut pengarna
Jag har köpt två stycken paygoo kort tidigare men det känns lite osäkert att testa att ladda dom nu med tanke på att Klarna verkar stoppa alla andra sätt ... Hur gör man när man laddar kortet? Behöver man kvitto från när man köpte det eller räcker att lämna fram kortet?
Vet du vad du komme få betala månadsvis terry? Du hade väl handlar för typ 190 k?Det stämmer och dom kommer nog inte stoppa det heller dom gjorde inte det på mig heller förrän jag kom upp i bra bit över 150.000....
När skapas fösta klarnafakturan vet någon?
gött ändå. Jag har tre anmärkningar kvar sen min dumma ungdom. Två försvinner nu i aug, sista i november. Försöker hålla ut tills jag kan få ett samlingslån. Har dock 2 krediter på sammanlagt 5 k som drygar ner min uc, samt typ 20 ff. Får se hur det går.Jag har ingen aning.
Fasar inför första fakturan.
Men det var fortfarande riktigt riktigt bra just för mig eftersom Klarnakortets ränta är MYCKET bättre än det jag löste (delvis) med hjälp av det.
Dessutom vi är snart inne i september - Min sista anmärkning går ut i november så i värsta fall är det bara någon enstaka månad det blir kämpigt.