F
Fundersam 1
Gäst
Poäng: 0
Den hör artikel handlar ju om deras ”vanliga” kontobetalning och inte om det nya kortet, men det kanske är pågrund av att de ändrar i sina system som allt verkar krångla?
Jag tror att hela deras tekniska plattform är felbyggd från början, jobbar själv med sådant, så börjar de rota i ena änden så rasar det mesta...Det där har med Bank-ID att göra men som vi sagt många gånger innan är det här kortet helt opålitligt. Vilket företag stänger bara av ett kort sådär för alla utan att säga något? Jag ser inte hur Klarnas strul med appen, att siffrorna på kortet har försvunnit, har att göra med att betalning inte fungerar med kortet. Det är två helt skilda saker. Riktigt oprofessionellt företag.
Instabil teknisk plattform om du frågar mej, de har växt för snabbt och fullöst allteftersom...Den hör artikel handlar ju om deras ”vanliga” kontobetalning och inte om det nya kortet, men det kanske är pågrund av att de ändrar i sina system som allt verkar krångla?
Jag tror att hela deras tekniska plattform är felbyggd från början, jobbar själv med sådant, så börjar de rota i ena änden så rasar det mesta...
Fungerade bra för mej också förr i tiden, efter att jag hamnat hos KFM med deras skuld, så kan jag inte ens betala med mitt bankkort (dras från kortet på en gång) om det är Klarna som sköter betaltjänsten, inte ens 1 kr som en tidningsprenumeration kostar på prov... har varit i kontakt med dem hur många gånger som helst och de säger att det ska fungera.För mig har Klarna alltid fungerat bra tills jag involverade mig med kortet och fick massvis med problem.
ens chatthistorik gällande just klarnakort är borta för mig...