Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Det där har med Bank-ID att göra men som vi sagt många gånger innan är det här kortet helt opålitligt. Vilket företag stänger bara av ett kort sådär för alla utan att säga något? Jag ser inte hur Klarnas strul med appen, att siffrorna på kortet har försvunnit, har att göra med att betalning inte fungerar med kortet. Det är två helt skilda saker. Riktigt oprofessionellt företag.
Jag tror att hela deras tekniska plattform är felbyggd från början, jobbar själv med sådant, så börjar de rota i ena änden så rasar det mesta...

Den hör artikel handlar ju om deras ”vanliga” kontobetalning och inte om det nya kortet, men det kanske är pågrund av att de ändrar i sina system som allt verkar krångla?
Instabil teknisk plattform om du frågar mej, de har växt för snabbt och fullöst allteftersom...

Haha ja klarna klarna. .. innan har jag kunnat söka kortet men blivit fel vid sista steget, nu kan jag inte ens söka det längre , herregud vilket fiasko klarna är

Jag tror att hela deras tekniska plattform är felbyggd från början, jobbar själv med sådant, så börjar de rota i ena änden så rasar det mesta...

För mig har Klarna alltid fungerat bra tills jag involverade mig med kortet och fick massvis med problem.

För mig har Klarna alltid fungerat bra tills jag involverade mig med kortet och fick massvis med problem.
Fungerade bra för mej också förr i tiden, efter att jag hamnat hos KFM med deras skuld, så kan jag inte ens betala med mitt bankkort (dras från kortet på en gång) om det är Klarna som sköter betaltjänsten, inte ens 1 kr som en tidningsprenumeration kostar på prov... har varit i kontakt med dem hur många gånger som helst och de säger att det ska fungera.

ens chatthistorik gällande just klarnakort är borta för mig...

ens chatthistorik gällande just klarnakort är borta för mig...

För mig med. Man undrar ju vad de håller på med.. Det kan ju knappast vara ett sammanträffande att kortet slutar fungera, siffrorna försvinner i appen och att ens chattdata som är specifikt kopplad till Klarnakortet allt försvinner under samma dag.

Hmm.. undra om dom kommer ta bort kortet ?! Känns lite så va

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp