Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

KFM - vad händer?

TACK!!!
Behöver få sitta i lugn och ro. Ska se om vi får iväg barnen i helgen.

Gör det, tungt att berätta, men du kommer även må bättre efteråt, är tungt att bära hemligheten. I KNOW :)
Lycka till.

Men inte utmäter de bostaden i första taget?!
Låter ju helt galet!

Om jag har inte har fler som går till kfm, utan låtet denna ligga.
Kan man betala av till inkasso trots att skulden ligget hos Kfm?!
Alltså ha en avbetalningsplan med inkasso
Begär dom att det ska verkställas och det finns kapital att hämta i bostaden så kommer dom att sälja den ! Menar 300k tar ju lite tid att betala av ! Plus att dom kanske kan få dom 300k på en gång så tror jag dom säljer bostaden tyvärr

Men inte utmäter de bostaden i första taget?!
Låter ju helt galet!

Om jag har inte har fler som går till kfm, utan låtet denna ligga.
Kan man betala av till inkasso trots att skulden ligget hos Kfm?!
Alltså ha en avbetalningsplan med inkasso

Det beror på belopp och hur det ser ut med löneutmätning, är det uppenbart från början att huset ändå kommer bli aktuellt så kan det till och med utmätas innan det ens hinner beslutas om löneutmätning.

Jag har för mig att en kollega en gång när förhållanden var lite speciella, så skickades papperet "redogörelse" dvs papperna för att få in uppgifter om löneutmätning ut samma dag som fastigheten utmättes.

Tack!
Agera senast 3maj står det nu.
Så innan 3e maj måste jag hittat en lösning.

Mmm. SÅ tufft m så arg på mig själv
Jag kan bara rekommendera dig att lägga upp detta hemma omedelbart. Du kommer aldrig kunna hålla detta hemligt och det ska du inte heller. Agera nu istället för att bli påkommen med en halvlögn. Det skadar kan jag säga.

Ja informera kan vara bra. Sämsta är att hantera allt genom strutsmetoden och eventuellt skriva på sambons eventuella handlingar själv också.. kan resultera i att det första sambon vet om det är att hen kommer hem på lunchpausen och hittar kronofogden och en flyttfirma i färd med att tömma huset

Ja informera kan vara bra. Sämsta är att hantera allt genom strutsmetoden och eventuellt skriva på sambons eventuella handlingar själv också.. kan resultera i att det första sambon vet om det är att hen kommer hem på lunchpausen och hittar kronofogden och en flyttfirma i färd med att tömma huset
Man ska alltid vara ärlig om allt med den personen man lever tillsammans med . Jag personligen hade aldrig klarat av att dölja skulder för henne :)

Har berättat idag!
Mår så jävla dåligt.
Önskar jag vore säker på att släppa allt=löneutmätning.
Men att bostaden ev utmäts gör att jag ej kan tänka så.

Min sambo är ledsen. Arg. Irriterad.
Han sa direkt att vi får prova ett lån...
Men vi fick avslag, han har ju för liten Taxerad inkomst. Även om den är bättre nu.

Nu måste jag ringa mamma och se om jag ev kan få hjälp...
Krypa till korset.
Känns ärligt som om jag är på väg att sluta andas

Har berättat idag!
Mår så jävla dåligt.
Önskar jag vore säker på att släppa allt=löneutmätning.
Men att bostaden ev utmäts gör att jag ej kan tänka så.

Min sambo är ledsen. Arg. Irriterad.
Han sa direkt att vi får prova ett lån...
Men vi fick avslag, han har ju för liten Taxerad inkomst. Även om den är bättre nu.

Nu måste jag ringa mamma och se om jag ev kan få hjälp...
Krypa till korset.
Känns ärligt som om jag är på väg att sluta andas

Känner med dig, verkligen.
Men, strongt att du berättat för sambon - nu kan det iaf inte bli värre genom att han upptäcker något av sig själv.

Hoppas din mamma tar det bra.

Vad gäller att utöka bolånet, kanske prova att prata med bluestep och liknande aktörer?

Känner med dig, verkligen.
Men, strongt att du berättat för sambon - nu kan det iaf inte bli värre genom att han upptäcker något av sig själv.

Hoppas din mamma tar det bra.

Vad gäller att utöka bolånet, kanske prova att prata med bluestep och liknande aktörer?

Tack!
Kan man utöka bolånet på endast min del? Alltså så han slipper stå med bluestep?
Kanske ska ringa och fråga dem om de ev har nån lösning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp