Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

KFM och lån av anhörigs bil

Kanske det,men då i desperation anklagar ägaren hen för ett allvarligt brott som hen inte gjort.
Ja så kan det ju bli. Vilket är då mest värt om bilen ryker , relationen till personen eller bilen.
Var bara en lös tanke av mig.

Bara spånar nu men om ägaren i desperation säger att hen tog nycklarna och bilen utan mitt lov. Då kan väl ändå inte kfm utmäta .

Och vips kan man ha ställt till det så kompisens blir gripen och anhållen och att bilen hannar i beslag ett tag.

Hoppas inte, för jag skulle nog vilja påstå att det är en väldigt hög andel som vill & försöker göra rätt för sig! Inte direkt som att jag är stolt över att vara under löneutmätning tex. Varit det i 3år nu.
Men man gör väl inte rätt för sig kanske vad vet jag.

Åter till ämnet kanske.
Har du försökt med skuldsanering?3 år är lång tid.

Har du försökt med skuldsanering?3 år är lång tid.
Har skickat in en ansökan. Kommer dock få avslag mest troligt då jag "enbart" har 3år kvar på min löneutmätning nu. Skulden i sig har kommit ner till 440.000 från över 700.000 på 3års tid. Förhandlat till mig fryst ränta osv för ett tag sedan.

Har skickat in en ansökan. Kommer dock få avslag mest troligt då jag "enbart" har 3år kvar på min löneutmätning nu. Skulden i sig har kommit ner till 440.000 från över 700.000 på 3års tid. Förhandlat till mig fryst ränta osv för ett tag sedan.

Jobbar du ner det så pass bra borde du nästan kunna få sakerna återkallade och köra ett gäng avbetalningsplaner i stället.

Jobbar du ner det så pass bra borde du nästan kunna få sakerna återkallade och köra ett gäng avbetalningsplaner i stället.
Lite så min plan är också. Vill dock ner till 250.000-300.000 då borde det bli ett alternativ är min förhoppning.

Skulle du skicka någon oskyldig till fängelse för att behålla "goda relationer till en bil"?
Nej aldrig i livet. Jag lånar ut min bil till dom jag har förtroende för det oavsett ev. om dom är kunder hos kronkalle eller inte.
Enda outtalade kravet: Var rädd om bilen.

Jag har en vän som är restförd. Han får bara låna saker, typ bil båt eller vagn om jag är med.
Låna stugan är inga problem dock

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp