Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

KFM delgivning

Äsch då. Får leva med hjärtar i halsgropen då.

Här kom dom på en lördag förmiddag och runt 20,30 på en vardag :/

Även om du skriver på idag så har du nog ingen utmätning förrän i september mest sannolikt.

Ok ok förstår :) hade aldrig vågat det :) besök på jobbet vore en madröm :)

Samma sak här, så fort jag fick en delgivning med posten, så uttryckligen rusade jag bort med den till postlådan, så den nästan kom till KF ned vändande post. Var LIVRÄDD för att få hembesök och självklart ännu värre, ett besök på arbetet. :(

Samma sak här, så fort jag fick en delgivning med posten, så uttryckligen rusade jag bort med den till postlådan, så den nästan kom till KF ned vändande post. Var LIVRÄDD för att få hembesök och självklart ännu värre, ett besök på arbetet. :(
Är inte hos kronofogden och aldrig varit , bara ett hos inkasso nu....men hade hellre skrivit på :)

Ok ok förstår :) hade aldrig vågat det :) besök på jobbet vore en madröm :)

Det upplevs som extra pinsamt tror jag.
Handlade i matvarubutik häromdan där jag vet att jag sökt rätt på hen som satt i kassan på jobbet. Hen var väldigt undvikande i blicken

Jag hade som vana att alltid vänta in påminnelsen och vänta med den några dagar och sedan skicka in påminnelsen. Mest för att dra ut på tiden av olika anledningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp