- Meddelanden
- 1 177
- Mottagna reaktioner
- 589
- Poäng
- 597
Då har du ju hyfsat normal inkomst, när dina anmärkningar har gått ut om drygt ett halvår och förhoppningsvis då lär du också ha mindre förfrågningar kommer du kunna ta lån ganska lätt.
Själv väntar jag in 3 datum.
20 Augusti - Räknar med en UC på ca 6-7% där omkring. Kanske 8% i värsta fall.
20 November - Då kommer jag ha 0 anmärkningar, bra inkomst, 4 UC-förfrågningar. Dock kanske Blanco på 30% + 2 månader historiskt skuldsaldo spökar så säg 4%
20 Maj - Om drygt 8-9 månader dvs så måste min UC då vara under 1% allt annat hade varit oerhört märkligt.
Men vi får se som sagt, det är konstigt med UC dock så närmar jag mig det är ett som är säkert!
Redigering: 16,7 var det visst. Inte bättre det, men ja..
Ja, den är nog rätt medel och har legat runt den siffran 3 år i rad nu.
Men vad jag önskar att jag kunde få dra tillbaka den förfrågan igår.

Dagen då mina anmärkningar gått ut har jag 5 förfrågningar kvar. Så borde ju vara okej ändå.
Åh, din tidsplan ser ju riktigt bra ut, grym du är!! Bara hålla ut och hoppas tiden går fort tills dess!

) han gör ett superjobb. 2. Jag får så mkt hjälp från detta forum utan att man tänker på det....så skönt att få veta att man inte är själv i detta....det finns andra än jag
Så mycket man lär sig här, allt stöd och som du säger - att få veta att man inte är ensam och äntligen kan vara öppen och kunna prata om det utan att bli idiotförklarad eller dömd är en enorm lättnad!! Så tacksam för detta forum och önskar jag hittade hit tidigare!