F
Frövi
Gäst
Poäng: 0
Var dök det betyget 1 upp?
På utdraget från fairlo
Var dök det betyget 1 upp?
UC-Betyg 13.4%
14 Maj - Lendo
16 Maj - Advisa
16 Maj - Balanzia
16 Maj - American Express
16 Maj - OPR Finance
16 Maj - Thorn Sverige AB
22 Maj - MASH (Euroloan)
22 Maj - Collector Bank
22 Maj - Resurs Bank
22 Maj - Freedom Finance
27 Maj - NC Finance AB
18 Juni - Marginalen Bank.
11.1% nu efter uppdateringen....Imorgon midnatt försvinner första förfrågningen sen kommer det att rulla på. Nu jävlar är det spännande!
Inga fler alls efter 18 juni sen?
Nej dom förfrågningarna jag har på UC är dom som syns ovan. Så det bör ju rimligtvis göra susen för betyget.
Jag har dock fortfarande ganska hög blancobelåning som kan sätta käppar i hjulet...
Nej dom förfrågningarna jag har på UC är dom som syns ovan. Så det bör ju rimligtvis göra susen för betyget.
Jag har dock fortfarande ganska hög blancobelåning som kan sätta käppar i hjulet...
Tycker det här betyget är så tråkigt mitt betyg stått stilla sen i januari på 32.7 procent gått från 42uc ff till 19 nu utan ett smack händer. Snart i juni kommer jag ha 1 kvar. 9 krediter inget över trackiserat kort eller någon missbrukad kredit eller anmärkning. Jävligt weird
Antar att du sitter med de tyngre UC upplysningarna kvar som står för hela betyget. Freedom finance, OPR, Thorn, Nystart Finans, SVEA, Bluestep brukar vara några som vägen blytungt på kreditbetyget.
Har man ex Swedbank eller från ett fastighetsbolag påverkar det inte alls betyget typ.

Hoppas det droppar ordentligt efter dom här sista förfrågningarna!