Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kära experter - Hur förbättrar vi mitt kreditbetyg.

Inga fler alls efter 18 juni sen?

Inga fler alls efter 18 juni sen?

Nej dom förfrågningarna jag har på UC är dom som syns ovan. Så det bör ju rimligtvis göra susen för betyget.
Jag har dock fortfarande ganska hög blancobelåning som kan sätta käppar i hjulet...

Nej dom förfrågningarna jag har på UC är dom som syns ovan. Så det bör ju rimligtvis göra susen för betyget.
Jag har dock fortfarande ganska hög blancobelåning som kan sätta käppar i hjulet...

Tror nog du kommer komma ner rejält i alla fall, höga blanco brukar ju inte behöva vara något hinder för shysst betyg! Vad hoppas du komma ner till, under 1 procent?

Verkligen intressant att se vad betyget landar på! Hur högt blanco har du? Är nyfiken då jag själv har ganska dåligt betyg, men dras med en hel del förfrågningar och högt blanco, så vore kul att se hur pass bra det kan bli vid 0 FF!

Tycker det här betyget är så tråkigt mitt betyg stått stilla sen i januari på 32.7 procent gått från 42uc ff till 19 nu utan ett smack händer. Snart i juni kommer jag ha 1 kvar. 9 krediter inget över trackiserat kort eller någon missbrukad kredit eller anmärkning. Jävligt weird

Tycker det här betyget är så tråkigt mitt betyg stått stilla sen i januari på 32.7 procent gått från 42uc ff till 19 nu utan ett smack händer. Snart i juni kommer jag ha 1 kvar. 9 krediter inget över trackiserat kort eller någon missbrukad kredit eller anmärkning. Jävligt weird

Antar att du sitter med de tyngre UC upplysningarna kvar som står för hela betyget. Freedom finance, OPR, Thorn, Nystart Finans, SVEA, Bluestep brukar vara några som vägen blytungt på kreditbetyget.
Har man ex Swedbank eller från ett fastighetsbolag påverkar det inte alls betyget typ.

Antar att du sitter med de tyngre UC upplysningarna kvar som står för hela betyget. Freedom finance, OPR, Thorn, Nystart Finans, SVEA, Bluestep brukar vara några som vägen blytungt på kreditbetyget.
Har man ex Swedbank eller från ett fastighetsbolag påverkar det inte alls betyget typ.

Nu när du nämner det känns det som att mitt betyg fick en rejäl smäll när jag sökte via Zmarta (Freedom Finance), märkligt. :facepleading:

Off-topic^ men bra jobbat på din resa Terry. Har läst igenom oändligt med dina svar och märker att du är en riktig kämpe. Drömmer om dagen jag har ditt nuvarande UC. :facejoy: Hoppas det droppar ordentligt efter dom här sista förfrågningarna!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp