Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Känner mig nära att berätta för min sambo

Det kan du lita på!!!
Jag kommer inte ens snegla på ett kredditkort när detta är över.
Inte ens titta åt det hållet

Nu är det en fråga om ren överlevnad och makabra beslut som annars inte hade tagits.

När en människa är inträngd i ett hörn och går på ren överlevnadsinstinkt under kraftig panik och stress så blir man en människa man normalt sätt skulle känna avsky för...

Senast ändrad:
NY2018!
Och vände sen?? Har polisen lagt ner anmälan??

Varför inte, dom är knappast fredade. Gör man skitsaker så ska det smaka. Bra gjort

Nä...absolut inte fredade, men mitt barn hade nog fått stå med en kniv mot min strupe innan jag polisanmälde mitt eget ”kött & blod”, men sen å andra sidan, så vet ju inte vi vad som föranledde denna polisanmälning - de va förmodligen ”en droppe som sannerligen rann över” ?!

Varför inte, dom är knappast fredade. Gör man skitsaker så ska det smaka. Bra gjort

Finns andra sätt, varför gjorde barnet detta? Beroende? Varför? - Uppfostran? Finns flera saker här att beakta.
Varför skapa mer problem för sitt barn som förmodligen har det svårt redan.

Nej tack, anser det är vidrigt, "barnet" vet att hen gjort fel och föra en dialog med barnet är nog bättre än att blanda in polis i sånt ärende.
Anser att hela saken är vidrig och tar avstånd från det.

Klar med denna tråd.

Nä...absolut inte fredade, men mitt barn hade nog fått stå med en kniv mot min strupe innan jag polisanmälde mitt eget ”kött & blod”, men sen å andra sidan, så vet ju inte vi vad som föranledde denna polisanmälning - de va förmodligen ”en droppe som sannerligen rann över” ?!
Nej det vet ju bara ny2018. Men tycker det daltas för mycket med barn. Speciellt i skolorna nu, min storasysters dotter blev mobbad och slagen. Och skolorna har som policy att inte berätta vem som gjort vad. Själv fick man sitta mittemot den andras föräldrar med mamma o skämmas. Hos rektorn. Den metoden fungerade på mig iallafall.

Finns andra sätt, varför gjorde barnet detta? Beroende? Varför? - Uppfostran? Finns flera saker här att beakta.

Nej tack, anser det är vidrigt, "barnet" vet att hen gjort fel och föra en dialog med barnet är nog bättre än att blanda in polis i sånt ärende.

Klar med denna tråd.
Vi tycker olika, knappast så jag tycker att aga är en bra metod direkt...Tycker inte det är vidrigt om mitt barn skulle ta lån i mitt namn och vi skulle lösa det med samtal. Skulle också polisanmäla.

Jag har inte polisanmält honom men händelsen. Jag har dock nämnt att han kan vara skyldig då han hade tillgång till min dator osv då jag lät honom flytta in hos mig som en sista utväg att få rätt på hans liv. Han är idag 28 år och vuxen.
Anledningen till att jag idag sitter hos KFM är till stor del pga honom och jag har tidigare löst hans skulder hos KFM, hjälpt honom på tusen andra sätt och det var droppen när han gjorde ett bedrägeri mot mig när han fick bo under mitt tak.
Jag slängde ut honom till slut pga hot och skadegörelse osv osv och blev hemlös. Mitt livs största trauma och anledningen till psykisk ohälsa hos mig med allt vad det innebär.

Har inte hört något sedan polisanmälan.

Klar med denna tråd.
Jag respekterar dina åsikter men att anta en massa saker utan fakta accepterar jag inte.
Dålig uppfostran nej, hade han det svårt ja men den dag jag kom till insikt med art han är mitt barn men inget barn den dagen satte jag stopp.
Det är först då han kunde försöka reda ut sitt eget liv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp