Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Känner mig nära att berätta för min sambo

Är detta nyligen hänt? Hur har det gått för din son förresten?
Nej hösten 2017.
Både bra och dåligt. Han har fortfarande mycket gammalt att reda ut. Vi har börjat bygga upp vår relation igen. Den stora skillnaden är att jag varit tydlig med att pengar aldrig kommer att komma på tal. En fråga om pengar så drar jag mig undan. Han vet inget om min situation då jag känner att det skulle bli jobbigt för honom då han är en anledning till det.
Har inte hört något om utredningen om bedrägeriet sedan anmälan oktober-17

Nej hösten 2017.
Både bra och dåligt. Han har fortfarande mycket gammalt att reda ut. Vi har börjat bygga upp vår relation igen. Den stora skillnaden är att jag varit tydlig med att pengar aldrig kommer att komma på tal. En fråga om pengar så drar jag mig undan. Han vet inget om min situation då jag känner att det skulle bli jobbigt för honom då han är en anledning till det.
Har inte hört något om utredningen om bedrägeriet sedan anmälan oktober-17

Han vet inget om din situation men du har polisanmält.

Enligt mig bör han veta, barn, alla människor behöver ändå veta vad deras handlingar har för konsekvenser.

I grund och botten så utvecklas man på detta sätt.

Han vet inget om din situation men du har polisanmält.

Enligt mig bör han veta, barn, alla människor behöver ändå veta vad deras handlingar har för konsekvenser.

I grund och botten så utvecklas man på detta sätt.
Det finns ingen anledning att berätta och det är två olika saker.
Vet inte om du missat det jag skrev om att om jag inte anmälde det så hade jag fått betala 10000 kr för ett bedrägeri som faktiskt var ett övergrepp.
Jag bröt all kontakt med honom av många fler anledningar som tex hot och skadegörelse på min lght och tusen andra grejor.
Jag känner att min ekonomi inte är något jag vill dela med honom. Min dotter vet dock det då det drabbar henne då hon bor hemma.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp