- Meddelanden
- 599
- Mottagna reaktioner
- 163
- Poäng
- 357
Nej, jag söker febrilt andra chattjobb jämsides med att jag jobbar för ett annat chattbolag.Har du fortsatt?
Nej, jag söker febrilt andra chattjobb jämsides med att jag jobbar för ett annat chattbolag.Har du fortsatt?
Är det något bra företag då?Nej, jag söker febrilt andra chattjobb jämsides med att jag jobbar för ett annat chattbolag.
Med tanke på hur mycket pengar folk verkar bränna på de där tjänsterna så kan man ju tänka sig att en hel del av användarna borde hamna här på forumet till slut. Det är onekligen en sorglig ironi i det.
Nja...Dom köper ju större mängder krediter och då kan dem få krediter för 7kr/st.En snubbe hade skickat 27.000 meddelanden.
Ett meddelande kostar 25 kronor.

Har du tjänat ihop minimumet på 50 euro så ska du ha pengarna på torsdag mannen.Hur lång tid tar det att få pengarna till sitt Revolut konto efter man fått sitt kalkylblad? Någon som vet?
Dom säger fredagar. Men Revolut o Swedbank får torsdagar förmiddag vad ja vetHur lång tid tar det att få pengarna till sitt Revolut konto efter man fått sitt kalkylblad? Någon som vet?

Ska vi DMa så du kan rekrytera och få in 10€ per 1000 mess?Jag har kört som chattoperatör nu på en sida i 3 månader. Får in ca 800kr veckan väldigt enkelt, det gör så himla stor skillnad för min ekonomi så i vardagen. Vore kul om det är fler som jobbar som det, skriv gärna DM![]()