Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba hemifrån.se ?

Hänger inte med i detta, men ser att några av er är sådana med tex skuldsanering osv.

Redovisar man inte sin inkomst någonstans?

Hade varit gött med någon tusenlapp extra ibland.
Vilka sidor rekommenderar ni och vart får ni pengarna insatta?

Hänger inte med i detta, men ser att några av er är sådana med tex skuldsanering osv.

Redovisar man inte sin inkomst någonstans?

Hade varit gött med någon tusenlapp extra ibland.
Vilka sidor rekommenderar ni och vart får ni pengarna insatta?

Det är ju klart att du kan redovisa det som intäkt via Skatteverket/Inkomst.

Men sen beror det ju också på vilka nivåer du ligger på.

Det är skillnad på ett par hundralappar per år kontra 30K i månadne.

Jag har jobbat med detta och jobba för dem i ca ett halv år. Jag kan säga att dem seriösa och hjälpsamma! Inget konstigt överhuvudtaget Jag tröttna efter ett tag och kände att jag inte hade tid att skriva efter mitt vanliga jobb, men om du pluggar eller verkligen vill tjäna den extra pengen så kör! Det är mycket sex prat men i det stora hela så är det män/killar som mest vill prata vardag och skriva om vanliga saker

Jag har jobbat med detta och jobba för dem i ca ett halv år. Jag kan säga att dem seriösa och hjälpsamma! Inget konstigt överhuvudtaget Jag tröttna efter ett tag och kände att jag inte hade tid att skriva efter mitt vanliga jobb, men om du pluggar eller verkligen vill tjäna den extra pengen så kör! Det är mycket sex prat men i det stora hela så är det män/killar som mest vill prata vardag och skriva om vanliga saker
Håller med. 1900kr utbetalt idag, alltid bra!

Men hur gör ni, får ni utbetalt till ert vanliga bankkonto eller har ni något "utomlands" så ni inte skattar?

Vilken bank är isåfall att föredra.
Förstår att det handlar om småsummor, men någon hundring extra vore gött ibland

Jag tänkte testa. Gjorde hela utbildningen men sedan var de rätt mycket torka. Gick in då de nyss varit nyår så kan ha varit det.

Kanske värt att testa igen ‍♀️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp