Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba hemifrån.se ?

Läste på Flashback dom har problem att visa meddelanden/att dom har begränsat vissa skribenter. Stämmer det? Alltså att man inte får nya meddelanden.

Läste på Flashback dom har problem att visa meddelanden/att dom har begränsat vissa skribenter. Stämmer det? Alltså att man inte får nya meddelanden.
Beror nog på deras score och löningen har passerat, ju sämre score och ju längre från löningen ju färre mess

Tycker det det stämmer med begränsning. Jag får hur mycket meddelanden som helst och jag har upplägget att jag skriver runt 20-25 meddelanden per dag vilket tar 15 min och på månadsbasis så hämtar jag ut 500-600 kr extra. Finns naturligtvis på PM om ni vill höra mer kring detta.

Tycker det det stämmer med begränsning. Jag får hur mycket meddelanden som helst och jag har upplägget att jag skriver runt 20-25 meddelanden per dag vilket tar 15 min och på månadsbasis så hämtar jag ut 500-600 kr extra. Finns naturligtvis på PM om ni vill höra mer kring detta.
En rätt låg timlön ca 70:-/ tim

Så är det absolut men man kan samtidigt jobba varifrån man vill och när man vill för att anpassa det till sitt vanliga jobb och sitt privatliv! Ett enkelt sätt att tjäna en extra hacka :)

Ja alltså accepterar man dom förutsättningarna med en 500-lapp extra i månaden är det helt klart värt det på den lilla tiden.

Jo precis! Det är då veckodagar 15 min per dag jag kör. Helger skriver jag inga inlägg alls utan har helt ledigt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp